• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5414 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۹ بهمن

هراس عقرب از مرگ

رمان «هراس عقرب از مرگ» نوشته هادي خورشاهيان منتشر شد. 
 در نوشته پشت جلد كتاب مي‌خوانيم: « اكبر در حالي كه به گردن علي‌رضا زُل زده بود، آرام به او نزديك شد. علي‌رضا از جايش تكان نمي‌خورد و حتي سعي مي‌كرد نفس هم نكشد، ولي به خوبي متوجه سرعت ضربان قلبش مي‌شد. ضربان قلبش به حدي سريع و محكم بود كه فكر مي‌كرد دارد تكان‌تكان مي‌خورد و همين‌طور هم بود، چون به‌شدت نفس‌نفس مي‌زد. عرق از شقيقه‌هايش روي صورتش به راه افتاده بود. اكبر به يك قدمي علي‌رضا رسيده بود. زُل زده بود به عقربي كه روي گردن علي‌رضا بود و هر دو مي‌دانستند يك لحظه غفلت شايد كاري كند علي‌رضا بميرد و فرصت نكند يك عمر پشيماني‌اش را تحمل كند».
رمان «هراس عقرب از مرگ» نوشته هادي خورشاهيان در ۲۲۲ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قيمت ۱۱۰ هزار تومان در نشر پرنده منتشر شده است.
«دو تفنگدار ناشی»، «پراگ در تبعید»، «بر ریل‌های برزخ»، «سرباز بی سرزمین»، «برهنه در برهوت»، «دشمن آینده»، «الفبای مردگان»، «من کاتالان نیستم»، «لبه آب»، «کشوری که شکل چکمه است»، «از خواب می‌ترسیم»، «تا صدای رباب پای قطار»، «باشد ایستگاه بعدی»، «سودابه سیاوش را کشت»، «مگه من چند نفرم؟»، «مامان را ببخشید»، «یکی منو از دست داداشم نجات بده»، «فرشته‌ای در تانک» و ... از جمله آثار خورشاهیان هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون