• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5416 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۱ بهمن

دهم اسفند آخرين مهلت استفاده از امتيازهاي شش‌ماهه دوم سال در آيگپ

امتيازات جمع‌آوري‌شده در نيمه دوم سال 1401 توسط كاربران آيگپ تا دهم اسفند ماه اعتبار دارد و پس از اين تاريخ، فقط يك دهم اين امتيازات به بازه زماني بعدي منتقل مي‌شود. به گزارش روابط عمومي آيگپ، امتيازهاي كاربران كه به روش‌هاي مختلف در آيگپ جمع‌آوري مي‌شود، دوبار در سال منقضي شده و تنها يك‌دهم آنها به بازه زماني بعدي انتقال مي‌يابد. كاربران آيگپ بايد تا قبل از سررسيد زمان پايان اعتبار از امتيازات خود استفاده كنند.
هنگامي كه صحبت از خرج امتيازات در آيگپ مي‌شود اين سوال براي بيشتر كاربران پيش مي‌آيد كه از اين امتيازات كجا و چگونه مي‌توان استفاده كرد و اساسا امتيازات جمع‌آوري شده در آيگپ به چه كاري مي‌آيند؟!
لازم به ذكر است كه از امتيازات آيگپ مي‌توان براي خريد شارژ و بسته اينترنتي تا سقف 20% تخفيف، در بخش‌هاي مختلف خيريه تا سقف 10000 امتياز و همچنين براي دريافت كدهاي متنوع تخفيف در باشگاه آيگپي‌ها استفاده كرد.
بر همين اساس، فرصت استفاده از امتيازات كسب‌شده در آيگپ، پيش از پايان سال و تاريخ دهم اسفند ماه است. امتيازات فقط تا تاريخ ذكر شده با ارزش واقعي قابل استفاده است و پس از آن با ضريب يك‌دهم به سال آينده انتقال پيدا مي‌كند.
نكته قابل توجه در بحث جمع‌آوري و خرج امتيازات آيگپ، بازه زماني كسب و استفاده از اين امتيازها است. امتيازات در دو دوره اول فروردين تا اواخر شهريور ماه و مهر تا دهم اسفند ماه ذخيره شده و قابليت استفاده دارد. به اين شكل كه امتيازات در حدود 6 ماه ذخيره خواهد شد و ارزش هر امتياز نيز معادل 10 ريال است و پس از پايان دوره 6 ماهه در صورت عدم استفاده از آن فقط يك‌دهم امتيازات هر كاربر به دوره شش ماهه بعدي منتقل خواهد شد.
لازم به ذكر است كه جمع‌آوري امتيازات در آيگپ روش‌هاي مختلفي دارد كه هر كدام از آنها مقدار مشخصي را به امتيازات كاربران اضافه مي‌كند.
راه‌هاي افزايش امتيازات در آيگپ شامل موارد زير است: 
ورود به آيگپ
پرداخت قبض
خريد شارژ و بسته اينترنتي
خيريه
كارت به كارت
پيش‌بيني مسابقات ورزشي
شانس بازي و شهربازي
ساخت كانال
عضويت در كانال رسمي آيگپ
دعوت از دوستان
علاقه‌مندان به شبكه‌هاي اجتماعي، پيام‌رسان‌ها و اپليكيشن‌هاي خدماتي مي‌توانند با نصب آيگپ از خدمات پيام‌رساني، مالي، پخش زنده و... استفاده كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون