• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5421 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۱۸ بهمن

حضور همراه اول در نمايشگاه فناوري‌هاي محتواي فضاي مجازي

نمايشگاه فناوري‌هاي محتواي فضاي مجازي با حضور همراه اول در مصلاي امام خميني(ره) تهران آغاز به كار كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، نمايشگاه فناوري‌هاي محتواي فضاي مجازي (CTEX) كه جلوه‌اي از هم‌افزايي دو نمايشگاه بزرگ و باسابقه «رسانه‌هاي ديجيتال» و «بازي‌هاي رايانه‌اي» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، صبح روز يكشنبه 16 بهمن 1401 با هدف حمايت از توسعه كسب و كارها، شناخت الگوهاي موفق، معرفي آخرين دستاوردها، شناخت ظرفيت‌ها و تعامل كسب و كارها با حاكميت، در شبستان اصلي مصلاي امام خميني(ره) تهران آغاز به كار كرد. در اين نمايشگاه، همراه اول به عنوان يكي از شركت‌هاي پيشرو در زمينه توليد محتوا و سرويس‌هاي ديجيتال، با سرويس‌ها، پلتفرم‌ها و اپلكيشن‌هايي نظير «شبكه آموزشي دانش‌آموز (شاد)»، «زيست بوم مجازي درسا»، «سرويس اينترنت كودك و نوجوان»، «مرورگر بومي ذره‌بين»، «API كنسول» و بخش‌هاي «متاورس»، «بازي‌هاي رايانه‌هاي» و «انيميشن كارتوني» حضوري فعال داشته كه بازديدكنندگان مي‌توانند با آخرين دستاوردهاي خدمات محتوايي اين اپراتور آشنا شوند.
فراهم‌سازي امكان حضور و تعامل بازيگران اصلي زيست بوم فرهنگ و هنر در فضاي مجازي با نگاه توسعه كسب‌و‌كارها و ايجاد پيمان‌هاي مشاركتي و زمينه‌سازي آشنايي آنها با آخرين فناوري‌هاي فرهنگي با محوريت تكميل و تقويت شبكه ملي اطلاعات در لايه محتوا و خدمات رويكرد اصلي اين نمايشگاه عنوان شده است.
همچنين مركز توسعه فرهنگ و هنر در فضاي مجازي چشم‌انداز شبكه‌سازي فعالان، هم‌افزايي كسب و كارها، رشد همكاري‌هاي ملي و بين‌المللي، جذب سرمايه توسط كسب و كارها و معرفي آخرين فناوري نوظهور را در برگزاري اين دوره از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال با عنوان جديد نمايشگاه فناوري‌هاي محتوايي فضاي مجازي CTEX دنبال مي‌كند. خدمات زيرساخت محتوا، كسب و كارهاي دانش‌بنيان و صنايع خلاق، بازي‌هاي ايراني، زنان، خانواده و سبك زندگي، فناوري‌هاي محتوا و خدمات، حكمراني (سازمان‌ها و نهادها)، سايت‌هاي عرضه بازي، استارت‌آپ‌ها، كودك، صندوق‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و سرمايه‌گذاران، سكوهاي ارايه محتوا و خدمات، توليد‌كنندگان محتوا، بازي‌هاي جدي و استريمرها، بخش‌هاي مختلف اين نمايشگاه را تشكيل مي‌دهند. علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 10 تا 18، شانزده تا نوزده بهمن ماه از غرفه همراه اول در اين نمايشگاه بازديد كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها