• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5422 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۹ بهمن

سرمربي پرسپوليس كوتاه آمد

يحيي با اميدها بازي نمي‌كند

گروه  ورزش

بعد از ديدار پرسپوليس با آلومينيوم بود كه يحيي گل‌محمدي با عصبانيت در مورد اتفاقات بازي به اظهارنظر پرداخت و اعلام كرد در اعتراض به اين شرايط از بازي بعد با تيم اميد به ميدان خواهد رفت. يحيي مدعي شد دست‌هايي در كار است تا او و تيمش را زمين بزنند و اين توطئه را در نتيجه اقدامات او در ماه‌هاي اخير دانست. 

در روزهاي گذشته بيشتر حاشيه‌هاي فوتبال باشگاهي ايران پيرامون اظهارات سرمربي پرسپوليس بود و پيدا كردن پاسخ اين سوال كه آيا واقعا پرسپوليس قرار است با تيم اميدش به ميدان برود يا خير؟ در اين زمينه اخباري به گوش رسيد كه باشگاه پرسپوليس براي بازيكنان اميد كارت بازي گرفته و حتي برايشان بليت هم رزرو كرده است. در همين زمينه شنيده شد كه مديران باشگاه هم قرار است با گل‌محمدي هماهنگ باشند و به همين دليل خبري از تصميم باشگاه به بيرون درز نكرد. اين حواشي تا همين غروب ديروز كه پرسپوليس راهي آبادان شد ادامه پيدا كرد. 
برخي شايعات در اين زمينه شنيده شد كه اميدهاي پرسپوليس تا داخل هواپيما هم رفتند و بعد پياده شدند، اما درنهايت مشخص شد پرسپوليس با نفرات اصلي راهي جنوب ايران شده و قرار نيست اميدهاي پرسپوليس در ليگ به ميدان بروند. در نهايت با ذكر اين جمله توسط گل‌محمدي پرونده اين حاشيه بسته شد: «بعد از بازي هفته گذشته صحبت‌هايي داشتم. واقعا عصباني بودم و نتوانستم خودم را كنترل كنم و بحث بازي با اميدهاي‌مان را مطرح كردم.» البته سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاكيد كرد تيمش در هشت بازي از ديدارهايي كه بعد از جام جهاني داشته از داوري ضربه خورده است. يحيي گفت حاضر است اين ادعا را با سند و مدرك به اثبات برساند. در ادامه مهم‌ترين بخش‌هاي كنفرانس خبري يحيي را خواهيد خواند.
به گزارش ايسنا، يحيي گل‌محمدي در نشست خبري پيش از بازي چهارشنبه تيمش مقابل نفت آبادان اظهار كرد: هميشه آمدن به آبادان حس خوبي براي من داشته است. ديدن مردم باصفا و خونگرم آباداني باعث احساس بسيار خوب براي همه ماست. اين مردم لايق بهترين‌ها هستند. جا دارد درود بفرستيم به شهدايي كه از ناموس و وطن ما دفاع كردند. شروع جنگ از شهر آبادان بود و همين شهدا اجازه ندادند حتي يك وجب از خاك ميهن عزيز ما به دست دشمن بيفتد.
او افزود: بازي‌هاي زيادي را از تيم نفت ديده‌ام. با آمدن تاوارس اين تيم متحول شده است و فوتبال خوبي ارايه مي‌دهند و تيم كاملي هستند. بازي‌هايي كه از اين تيم ديده‌ايم نسبت به امتيازاتي كه جمع كرده‌اند، متفاوت است و مي‌توانستند امتيازات بيشتري را كسب كنند. تيم قابل احترامي هستند و قطعا فردا بايد تمركز خوبي روي كار فني داشته باشيم تا به برد برسيم. با توجه به وضعيت جدول هم صنعت نفت و هم پرسپوليس به دنبال سه امتياز هستند و فكر مي‌كنم تقابل خوبي باشد. اين تقابل ديدني خواهد بود و اميدواريم بازي خوبي را ارايه دهيم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در دو هفته اخير بردي نداشته‌ايم و قطعا كسب سه امتياز بازي فردا براي ما خيلي اهميت دارد و اميدوارم به برد برسيم و براي نفت آبادان هم آرزوي موفقيت دارم.
او در ادامه خاطرنشان كرد: همه باشگاه‌هاي ايراني از نظر امكانات در شرايط خيلي خوبي نيستند و وقتي صحبت از باشگاه‌هاي حرفه‌اي مي‌كنيم اين امكانات در باشگاه‌هاي ما براي فوتبال‌مان كم است.
گل‌محمدي همچنين عنوان كرد: در دو هفته اخير از داوري ضربات خيلي بدي خورده‌ايم. بعد از جام جهاني ۹ بازي كرده‌ايم كه در هشت بازي با سند و مدرك و نيز فيلم، تيم من با مشكل داوري مواجه بوده است. در خيلي از بازي‌ها هم برده‌ايم ولي از داوري ضربه خورده‌ايم. ما خواستيم كه آرامش در وجود داوران باشد و تمركزشان به‌هم نخورد. من شلوغ نكردم ولي هميشه به بازيكنان و باشگاه هشدار مي‌دادم كه وضعيت داوري به شكلي پيش مي‌رود كه نگران‌كننده است كه اوج بي‌عدالتي در حق پرسپوليس رخ داد و اتفاقاتي رخ داد كه امتيازات زيادي را در اين دو هفته از دست بدهيم. من تلفني و حضوري در اين خصوص با باشگاه صحبت كردم. بعد از بازي هفته گذشته صحبت‌هايي داشتم. واقعا عصباني بودم و نتوانستم خودم را كنترل كنم و بحث بازي با اميدهاي‌مان را مطرح كردم. البته معتقدم اگر با اميدهاي‌مان هم كار كنيم چيزي از بازيكنان تيم اصلي كم ندارند و جايگاه آنها در آينده در تيم پرسپوليس خواهد بود.
گل‌محمدي ادامه داد: به هر حال صحبت‌هايي را مطرح كردم كه وقتي طي روزهاي اخير درباره آنها فكر كردم، ديدم بحث فوتبالي است و ما متاسفانه در نهادهاي فوتبالي به مشكل برخورديم. اما برداشت خوبي از صحبت‌هاي من نشد و مي‌خواستند از صحبت‌هاي من برداشت‌هاي غيرفوتبالي داشته باشند اما واقعا اركان فدراسيون بايد جوابگوي اتفاقاتي كه براي پرسپوليس افتاد باشند زيرا تيم ما معمولي نيست كه هر اتفاقي برايش رقم بخورد. پرسپوليس يك تيم پرهوادار با ۴۰ تا ۴۵ ميليون هوادار است و نبايد اين اتفاقات باعث جريحه‌دارشدن احساسات هواداران ما شود كه از فوتبال زده شوند. از همه مسوولان امر مي‌خواهم خصوصا روي داوري تمركز داشته باشند و اجازه ندهند حق هيچ تيمي ضايع شود.
او گفت: به دنبال گرفتن امتياز از گفتن اين حرف‌ها نيستم و تنها به دنبال اجراي عدالت هستيم و همه مربيان اين مهم را دوست دارند. اين حق همه تيم‌هاست و اميدوارم اتفاقات خوبي در فوتبال ايران بيفتد. همه تيم‌ها استعدادهاي خوبي در پايه‌ها دارند و بايد برنامه‌ريزي خوبي داشته باشيم تا فوتبال‌ ما پيشرفت كند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پايان گفت: براي بازي فردا بيرانوند محروم است و مصدومي هم نداريم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون