• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5425 -
  • ۱۴۰۱ دوشنبه ۲۴ بهمن

ويژه

كسب مدال برنز جهاني توسط تيم هاكي ايران با حمايت همراه اول
تيم ملي هاكي سالني ايران با پيروزي در ديدار رده‌بندي جام جهاني آفريقاي جنوبي ۲۰۲۳، مدال برنز اين دوره از مسابقات را كسب كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، ملي‌پوشان هاكي ايران روز شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در ديدار رده‌بندي رقابت‌هاي جام جهاني آفريقاي جنوبي ۲۰۲۳ مقابل تيم امريكا قرار گرفتند و بازي را در ضربات پنالتي با نتيجه ۳ بر ۲ به سود خود پايان دادند و به مدال برنز اين دوره از مسابقات دست يافتند. تيم ملي هاكي ايران پيش از اين در مرحله مقدماتي مقابل آرژانتين، امريكا، استراليا، آفريقاي جنوبي و جمهوري چك قرار گرفته بود. گفتني است تيم ملي هاكي جمهوري اسلامي ايران پيش از اين نيز در جايگاه سوم جهاني قرار داشت. همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه و حامي اول ورزش كشور، در رقابت‌هاي جام جهاني هاكي داخل سالن آفريقاي جنوبي، حامي تيم ملي كشورمان بود.

 رونمايي از اپليكيشن راديو ماليات  با حضور  رييس كل سازمان امور مالياتي كشور
در مراسمي كه امروز با حضور معاون وزير اقتصاد و رييس سازمان امور مالياتي در دانشگاه بين‌المللي امام‌خميني (ره) برگزار شد، راديو ماليات افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل امور مالياتي استان قزوين، در مراسمي كه با حضور داوود منظور، معاون وزير اقتصاد و رييس سازمان امور مالياتي، عزيزالله عباسپور مديركل امور مالياتي استان قزوين در دانشگاه بين‌المللي امام‌خميني(ره) برگزار شد، راديو ماليات افتتاح شد.
معاون وزير اقتصاد در آيين افتتاح راديو ماليات اظهار داشت: اين راديو ماليات يك اپليكيشن و نرم‌افزار همراه است كه در سايت سازمان امور مالياتي قابل دسترسي است و علاقه‌مندان مي‌توانند اين اپليكيشن را از ساير سايت‌هاي اينترنتي هم دانلود كنند.
داوود منظور اضافه كرد: سعي ما اين خواهد بود كه بتوانيم در راديو ماليات محتواهاي صوتي مناسبي ايجاد كنيم و در همين حوزه ماليات به آموزش قوانين، مقررات، دستورالعمل‌ها و همچنين بيان نقطه‌نظرات اساتيد، دانشگاهيان و مقامات اجرايي پيرامون ماليات بپردازيم، چراكه ممكن است كساني كه در خودرو رانندگي مي‌كنند، علاقه‌مند باشند كه موضوعات مالياتي را بشنوند.
وي ادامه داد: هدف ما از راه‌اندازي راديو ماليات ارتقاي دانش و فرهنگ مالياتي در كشور است و در راديو ماليات به مشاركت همه فرهيختگان براي توليد محتواي مناسب در راستاي غني‌سازي و غناي بيشتر برنامه‌هاي اين رسانه نياز داريم. هرقدر محتواي برنامه راديو ماليات را غني‌سازي كنيم، جذابيت و كاربردش بيشتر خواهد شد. 
منظور با بيان اينكه بخشي از توليد محتواي راديو ماليات انجام شده و فايل‌هاي صوتي در دسترس قرار گرفته است، يادآور شد: اجراي طرح‌هايي مانند راه‌‌اندازي راديو ماليات به بالا رفتن فرهنگ مالياتي در كشور كمك مي‌كند و شبيه به اين نوع ابتكارات را بسيار داريم و به ادارات تاكيد كرديم كه در اين حوزه‌ها نوآوري‌هاي لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون