• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5432 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۳ اسفند

نماينده اروميه در نطق ميان‌دستور:

فرزندان مدافعان صيانت در شركت‌هاي امريكايي و كانادايي فيلترشكن مي‌فروشند

روح‌الله حضرت‌پور طلاتپه روز گذشته در نطق ميان‌دستور خود در مجلس گفت: ملت بزرگ ايران؛ در طول 44 سال گذشته شما با پوست و گوشت و استخوان‌هاي‌تان از مرز و خاك ايران دفاع كرده‌ايد و تاريخ را در مقابل اين حماسه‌ها انگشت به دهان گذاشته‌ايد، اما چه افسوس كه در وانفساي اين دوران تعيين‌كننده دشمن داخلي با نگاهي به ظاهر موجه در تاريكي غفلت وارد سنگرهاي‌مان شد و ملت مقاوم ايران را آرام آرام نااميد ساخت.
به گزارش خانه‌ملت، نماينده اروميه ادامه داد: دشمن داخلي كيست؟ دشمن داخلي همان مديران عناصر و جريانات خائني است كه به دلايل مختلف از دلالي، باندبازي تا ناكارآمدي مسبب وضعيت امروز كشور هستند، دشمن داخلي آن عنصر افراطي ناداني است كه با اظهارات خام و مخرب ملت ايران را عصباني و نسبت به آينده نا اميد مي‌سازد. دشمن همان جرياني است كه با برچسب‌زني به شخصيت‌هاي سياسي و اجتماعي و دهن‌كجي به قانون اساسي كشور دلسوزان نظام را گوشه‌نشين مي‌كند.
اين نماينده مجلس اظهار داشت: دشمن، خودرو‌سازي است به اسم خودرو تابوت مرگ به مردم مي‌فروشد و همان سيستمي است كه به بهانه حمايت از توليد ملي، خون ملت را در شيشه كرده است، بي‌كيفيت‌ترين خودرو را با قرعه‌كشي و منت، با قيمت‌هاي كلان به مردم مي‌دهد. دشمن آن جرياني است كه آينده كشور را به معجزه گره زده  و آن گروهي است كه شيفته تحريم و انزوا و مناقشات بين‌المللي است. وي بيان كرد: ملت عزيز ايران آخرين باري كه از اين تريبون با شما سخن گفتم و در خصوص وضعيت بحراني كشور و ضعف كابينه نابلد هشدار دادم، ارزش پول ملي دو برابر امروز بود و كورسوي اميد براي برون‌رفت از اين بحران‌ها روشن‌تر و در دسترس‌تر ديده مي‌شد اما امروز به سبب بي‌توجهي و ناكارآمدي مجموعه مديراني كه خود را ناجي محرومان مي‌دانستند اعتبار و اعتماد ملت به توان كشور براي برون‌رفت از وضعيت فعلي را خدشه‌دار كرده است. حضرت‌پور تاكيد كرد: آقاي رييس‌جمهوري؛ امروز بايد واقعا دلواپس معيشت و متاسفانه حتي يك وعده غذاي اين ملت بزرگ باشيم. تورم طوري در اين كشور يكه‌تازي مي‌كند كه كار از شكاف و دره و گسل طبقاتي گذشته و كمر صاحبان اصلي اين انقلاب يعني مستضعفان، كارگران و حتي كارمندان را خم كرده است، بازنشستگان را چه بگويم كه بسيار شرمنده آنها هستيم.
اين نماينده مجلس بيان كرد: در حالي كه خط فقر در اين كشور 18 ميليون تومان اعلام شده و اكنون در بيان نرخ تورم عاجز هستند دولت براي افزايش حقوق كارگران، كارمندان و بازنشستگان كه كمتر از 10 ميليون تومان درآمد دارند ناز مي‌كند و منت افزايش 20 درصدي حقوق را بر سر ملت مي‌گذارد، مگر نه اينكه اين انقلاب آمد كه حق مظلوم را از ظالم، حق كارگر را از سرمايه‌دار و حق ملت را از مديران ناكارآمد بگيرد؟ مگر نه اينكه اين ملت به آقاي رييسي اعتماد كرد تا درگيري مردم با رانت‌ها و دلالان خودرو پايان يابد مگر نه اينكه قرار بود افزايش قيمت‌ها با افزايش هر روزه نرخ ارز پايان يابد و آرامش و آسايش به زندگي مردم برگردد. وي اظهار داشت: ملت آگاه ايران من نه آقازاده، بلكه فرزند شهيد يك روستا زاده‌ام كه به پشتوانه اعتماد مردم با فرهنگ اروميه اينجا هستم تا از حقوق عامه و قانوني شما دفاع كنم جالب اينكه برخي دفاع از حق مردم توسط نماينده مجلس را نامشروع جلوه داده و مي‌خواهند نمايندگان تسليم و سكوت اختيار كنند. ملتي كه پشت ديوارهاي اينترنت محدود از كسب و كار و فعاليت‌هاي خود چشم بسته‌اند آنگاه مي‌بينند كه خانواده و فرزندان مدافعان محدوديت و صيانت در پس شركت‌هاي امريكايي و كانادايي فروشنده فيلترشكن شده و از وضعيت كشور براي خودشان كيسه دوخته‌اند. حضرت‌پور افزود: ملتي كه صبورانه كمتر مي‌خورند و كمتر مي‌پوشند آنگاه اظهارات نسنجيده و صد من يك غاز برخي خواص افراطي كه خوشي زير دل‌شان زده بر قلب و پشت‌شان فرو مي‌رود و تنها مامن و پناه‌شان رهبري است كه هوشمندانه همه گروه‌ها، تفكرات و اقشار انقلاب را در آغوش مي‌گيرد و پدرانه با صدور فرماني ارزشمند بر ضرورت اتحاد ملي تاكيد مي‌كنند.
عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: حال ايران، ايران همه گروه‌ها، تفكرها و اقوام و اقليت‌هاست. متعلق به همه است و كسي نمي‌تواند شهروند ايراني را به واسطه عقايد و ديدگاه‌هايش به مهاجرت مجبور كند. ايران در رگ‌هايش خون هزاران شهيد، حاج قاسم و باكري را در خود جا داده و كسي اجازه ندارد دختران و پسران ايراني كه ثمره 44 سال انقلاب هستند را از آينده اين كشور نااميد كند من به فرداي ايران، ايراني آباد، پيشرفته و سرافراز ايمان دارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون