• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5432 -
  • ۱۴۰۱ چهارشنبه ۳ اسفند

ویژه

حضور همراه اول در نخستين كنگره موبايل ايران

نخستين كنگره موبايل ايران با حضور همراه اول به عنوان ركورددار سرعت اينترنت در ايران آغاز به كار كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، نخستين «كنگره موبايل ايران» با حضور همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور از روز سه‌شنبه 2 اسفند 1401 به مدت چهار روز در مركز نمايشگاهي ايران‌مال آغاز به كار كرد. 
اين كنگره كه با هدف توسعه بازار زنجيره تامين و عرضه تلفن همراه كشور و همچنين ايجاد همگرايي بين صنعت و دانش در حال برگزاري است، ضمن معرفي بخش‌هاي مختلف زنجيره موبايل به دنبال گردآوري اكوسيستم پلتفرم موبايل است. 
اكوسيستم پلتفرم موبايل از بخش‌هاي گوناگون يك زنجيره بزرگ مانند تامين و عرضه سخت‌افزارهايي چون موبايل آغاز مي‌شود و گروه‌هاي ديگري چون توسعه‌دهندگان، اپليكيشن‌هاي كاربردي، اپراتورها، سرمايه‌گذاران، ارايه‌دهندگان خدمات، توليدكنندگان موبايل، تنظيم‌گران مقررات و ساير گروه‌هاي ذي‌نفع در زيست بوم ارتباطي و موبايل را در بر مي‌گيرد تا در نهايت به مصرف‌كنندگان نهايي برسد. 
همراه اول نيز به عنوان ارايه‌دهنده گسترده‌ترين زيرساخت ارتباطي و پوشش شبكه‌اي كشور و همچنين ركورددار سرعت اينترنت در ايران، با هدف معرفي آخرين دستاوردهاي B2B و B2C خود و شركت‌هاي زيرمجموعه در حوزه‌هاي سلامت، گيم، اپليكيشن‌هاي كاربردي و پلتفرم‌هاي ديجيتال در اين كنگره شركت كرده است.
همچنين در اين رويداد چهار روزه پنل‌هاي تخصصي ويژه فعالان اقتصادي و بازرگانان، سمينارهايي با هدف معرفي فناوري‌هاي ويژه مصرف‌كنندگان، بخش معرفي دستاوردها و توانمندي‌ها، معرفي تازه‌هاي تكنولوژي و بخش خدمات دولت همراه نيز براي علاقه‌مندان به فضاي ديجيتال تدارك ديده شده است. 
علاقه‌مندان براي بازديد از غرفه همراه اول مي‌توانند از ساعت 11 تا 19 به سالن E1 مركز نمايشگاهي ايران‌مال مراجعه كنند.

پايداري شبكه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان فارس

با وجود وقوع زلزله 5.2 ريشتري در حوالي درز استان فارس، ترافيك شبكه در اين منطقه زلزله‌زده و حوالي آن، روان و بدون اختلال است. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در پي وقوع زمين‌لرزه‌اي با شدت 5.2 ريشتر در ساعت 9 و 35 دقيقه روز سه‌شنبه 2 اسفند ۱۴۰۱ در حوالي درز استان فارس، آسيبي به شبكه اپراتور اول تلفن‌ همراه كشور وارد نشده و هم‌اكنون بدون هيچ‌گونه قطعي و به شكل نرمال در حال سرويس‌دهي به تمامي مشتركان خود در اين استان است. بر اساس اين گزارش، دقايقي پس از وقوع زلزله كه در عمق 10 كيلومتري زمين گزارش شده است، كارشناسان فني همراه اول ضمن بررسي وضعيت شبكه اين اپراتور در مناطق زلزله‌زده از سرويس‌دهي مناسب شبكه اطمينان حاصل كردند. همراه اول با توجه به شبكه گسترده خود در كشور، اعلام آمادگي كرده همچون گذشته، از طريق رومينگ ملي پذيراي مشتركان ساير اپراتورها در اين مناطق باشد.

همراه اول برنده تنديس سيمين جشنواره ملي صنعت سلامت‌محور شد

همراه اول تنديس سيمين جشنواره ملي «صنعت سلامت‌‌محور» را دريافت كرد و بابت مسووليت‌پذيري و تاب‌آوري سازماني در دوران كوويد ۱۹ و همچنين مسووليت اجتماعي سازمان در حوزه سلامت مورد تقدير قرار گرفت.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، پنجمين جشنواره ملي صنعت سلامت‌محور روز دوشنبه يكم اسفند 1401 با حضور شركت‌هاي بزرگ صنعتي مسووليت‌پذير در حوزه سلامت كشور در مركز همايش‌هاي بين‌المللي دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد. اين جشنواره كه با رويكرد ارتقاي سلامت محصولات، خدمات و معرفي برندهاي سلامت‌محور برگزار شد، به دنبال بهبود نظام سياستگذاري و برنامه‌ريزي ارتقاي سلامت در سطح كلان كشور بود. «همراه اول» به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه توانست در اين رويداد كه به جد دنبال تعيين جهت در اولويت‌هاي بنگاه‌هاي اقتصادي به منظور ارتقاي سلامت توليدات و خدمات بود، «تنديس سيمين سه ستاره» را كسب كند. همچنين هيات داوران اين جشنواره پس از پايش سازمان‌هاي مسووليت‌پذير و پاسخگو در حوزه سلامت كشور، با اعطاي دو تقديرنامه «مسووليت‌پذيري و تاب‌آوري سازمان در دوران كوويد 19 و پاندمي بيماري‌هاي نوظهور» و «مسووليت اجتماعي سازمان در حوزه سلامت» به همراه اول بابت اقدامات شايسته و دستاوردهاي موثر اين شركت تقدير و تجليل به عمل آورد. اين جشنواره در تلاش است با ايجاد هم‌افزايي‌ و همكاري بين بخشي ميان سازمان‌هاي متولي حوزه سلامت، جوامع علمي و صنايع توليدي و خدماتي كشور، نقشي تاثير‌گذار در ايجاد نگرش، فرهنگ توليد، عرضه و استفاده از محصولات سلامت‌محور ايفا كند. از همين رو با شعار «با هم براي ايراني سالم‌تر» مي‌كوشد تا با همكاري و مشايعت سازمان‌ها و نهادهاي متولي صنعت سلامت‌محور نظير سازمان غذا و دارو، سازمان ملي استاندارد، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، وزارت ورزش و جوانان و وزارت جهاد كشاورزي به طراحي، اجرا و حمايت از اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت بپردازد و سلامت را در مركز توجه و اولويت سياست‌ها و برنامه بنگاه‌هاي اقتصادي قرار دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون