• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5433 -
  • ۱۴۰۱ پنج شنبه ۴ اسفند

ويژه

گروه بهمن در نمايشگاه خودروي رشت حضور دارد

گروه بهمن به عنوان سومين شركت خودروساز بزرگ كشور، محصولات خود را در يازدهمين نمايشگاه صنعت خودرو و قطعات وابسته رشت به نمايش مي‌گذارد. به گزارش واحد ارتباطات اين گروه خودروسازي، بهمن در اين نمايشگاه با جديدترين محصولات سواري، تجاري و موتوسيكلت حاضر خواهد شد.  پيكاپ G9 كه زبانزد دوستداران خودرو شده در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت. اين پيكاپ قدرتمندترين خودرو آفرود توليد داخل است كه در شهرهاي اصفهان، كرمان و تبريز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.  سواري فيدليتي 7 نفره، ديگنيتي پرايم و ديگنيتي پرستيژ جزو SUV‌هاي شناخته‌شده‌اي هستند كه در اين نمايشگاه در معرض ديد علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. گفتني است ديگنيتي پرستيژ با موتور 2000 و فيدليتي پرايم با گيربكس دوكلاچه‌تر به نمايش در مي‌‌آيد. سواري سدان ريسپكت نيز از ديگر محصولات بهمن‌موتور است. در دسته خودروهاي كاربردي اين گروه با دو محصول ون باري اينرودز و كاپرا فيس ليفت حضور دارد.


تجاري‌هاي  مدرن  بهمن  به رشت مي‌روند
گروه بهمن در اين نمايشگاه سه كشنده مدرن خود را به رشت مي‌آورد. كشنده FAW460و FAW420 و امپاور BD500 جزو مدرن‌ترين كشنده‌هاي موجود بازار ايران هستند. براي مثال امپاور با گيربكس ZF و مجوز حمل كالاي خطرناك و استانداردهاي اروپا مي‌تواند نظر تجاري سواران را به خود جلب كند.
به همين ترتيب مي‌توان به حضور خودروهاي تجاري كاميون فورس 8.5 تن خواب‌دار با كاربري ايزوله، كاميون فورس 6 تن، كاميون ايسوزو 6 تن با كاربري آتش‌نشاني، كاميون ۱۹ تن BD300 با كاربري كمپرسي اشاره كرد. همچنين اين گروه با اتوبوس شهري 12متري خود و ميني‌بوس پگاسوس حاضر خواهد شد تا مديران شهري نيز با محصولات اين مجموعه آشنا شوند. 


نمايش  موتوسيكلت‌هاي  ايران دو چرخ
گفتني است در اين نمايشگاه ايران دوچرخ نيز با موتوسيكلت‌هاي چهارچرخ و دو چرخ خود حضور دارد. اين محصولات در قالب موتوسيكلت‌هاي 500سي.سي تا 150 سي.سي معرفي مي‌شوند. البته موتوسيكلت‌هاي برقي اين شركت نيز مي‌تواند براي طيف وسيعي از مصرف‌كنندگان جذاب باشد.
كارشناسان و مديران گروه بهمن، ۴ تا 7 اسفند از ساعت 14 الي 20 آماده پاسخگويي به سوالات مشتريان در محل نمايشگاه‌ اين شهر هستند.


برگزاري همايش چهارسوق  با حمايت آكادمي همراه اول

چهاردهمين همايش چهارسوق با حمايت آكادمي همراه اول برگزار مي‌شود. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، چهاردهمين همايش «چهارسوق» كه رويدادي براي همراهي و همنشيني دغدغه‌مندان حوزه آموزش و تربيت است، روز جمعه 5 اسفند 1401 با حمايت آكادمي همراه اول در فرهنگسراي بهمن برگزار مي‌شود.  چهارسوق، رويدادي است براي آشنايي و اشتراك‌گذاري ايده‌ها كه پيشرفت و تحول در مسير آموزش را به دنبال دارد.  شبكه‌سازي و برقراري ارتباطات حرفه‌اي ميان شركت‌كنندگان و اهالي تعليم و تربيت در كشور نيز از جمله ديگر اهداف اين رويداد است. همچنين در اين رويداد قرار است نشست‌هاي تخصصي با دو موضوع «بررسي ظرفيت‌هاي بين‌المللي تعليم و تربيت» و «تكنولوژي و فناوري‌هاي آينده و تاثير آن بر آموزش» با حضور كارشناسان برجسته كشور برگزار شود. از همين رو در بخش سخنراني‌هاي چهارسوق، علي كاظم‌زاده، مديرعامل شركت توسعه همراه هوشمند نويان وابسته به همراه اول نيز درباره برنامه كاربردي شاد و برنامه‌ريزي براي بهبود و توسعه اين برنامه سخنراني خواهد كرد.  «شاد» بزرگ‌ترين اپليكيشن تعاملي كشور است كه همزمان با شيوع كرونا، توسط همراه اول توسعه يافت و با همراهي وزارت آموزش و پرورش، اجازه حتي يك روز وقفه در نظام تعليم و تربيت را نداد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون