• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5437 -
  • ۱۴۰۱ سه شنبه ۹ اسفند

از نگاه مسوولان شهر رشت

محصولات بهمن، مدرن و در شأن مردم رشت است

يوسف يزداني، سرپرست شهرداري رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازي با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات اين مجموعه مي‌تواند نيازهاي شهري در خدمات و حمل و نقل عمومي را برطرف كند. وي در پايان ابراز اميدواري كرد تعامل با اين شركت به عقد قرارداد منتهي شود. 

عضو شوراي شهر رشت: از عقد تفاهمنامه براي خريد اتوبوس اسنا استقبال مي‌كنيم
واثق كارگرنيا، عضو شوراي شهر رشت در حاشيه حضور در غرفه گروه بهمن با اشاره به نمايش اتوبوس شهري ۱۲ متري اين گروه در همين رابطه افزود: گروه بهمن با طيف متنوعي از محصولات حمل و نقل شهري به اين نمايشگاه آمده و اتوبوس شهري ۱۲ متري توليدي اين شركت استانداردهاي قابل قبولي دارد.  اين عضو شوراي شهر يادآور شد: وضعيت حمل و نقل شهري كنوني در شأن مردم شهر ما نيست و اين بايد متناسب با توليدات داخلي ارتقا پيدا كند. وي در پاسخ به سوالي در خصوص عقد تفاهمنامه خريد اتوبوس با شركت اسنا (زيرمجموعه گروه بهمن) گفت: با توجه به امكانات اين اتوبوس‌ها امكان عقد تفاهمنامه دور از ذهن نيست. اين عضو شوراي شهر گفت: در بودجه ۱۴۰۲ سهم مهمي به حمل و نقل عمومي اختصاص پيدا كرده است.  كارگرنيا در پايان با اشاره به ساير محصولات كاربردي بهمن در خدمات شهري نسبت به امكان بهره‌مندي از توليدات داخل كشور ابراز اميدواري كرد. 
شفيعي: محصولات بهمن كاربردي و مدرن است
سيد شمس شفيعي، عضو شوراي شهر رشت در حاشيه بازديد از نمايشگاه خودروي رشت گفت: با برگزاري اين نمايشگاه به روز بودن محصولات بهمن در حوزه خدمات شهري را كاملا درك كرديم.  وي با اشاره به وضعيت حمل و نقل شهري رشت گفت: اتوبوسراني شهر رشت فرسوده است و بايد نوسازي آن به گونه‌اي باشد كه شأن مردم اين شهر رعايت شود. شفيعي يادآور شد: تكنولوژي و امكانات رفاهي اتوبوس شهري توليدي بهمن قابل قبول است و امكاناتي نظير سيستم سرمايشي و گرمايشي، سيستم اينترنت بي‌سيم و شارژ تلفن همراه، خدماتي در شأن مردم اين شهر است. اين عضو شوراي شهر در پايان ابراز اميدواري كرد تا با امضاي يك تفاهمنامه گامي بلند در جهت نوسازي ناوگان حمل و نقل رشت برداشته شود.  يازدهمين نمايشگاه خودروي رشت از ۴ تا ۷ اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد. گروه بهمن در اين نمايشگاه با محصولات تجاري، سواري و شهري و موتورسيكلت خود حضور پيدا كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون