• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5451 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۸ اسفند

مشاور فرماندهي كل قوا در امور ارتش:

دشمن مي‌خواهد دستاوردهاي بي‌نظير نظام را زير سوال ببرد

امير سرتيپ امير حاتمي، مشاور فرماندهي كل قوا در امور ارتش در جمع مديران نهادها و دستگاه‌هاي كشوري گفت: جنگ‌هاي اخير به‌ويژه منازعه اوكراين و روسيه، ظهور قدرت‌هاي جديدي همچون چين و هند؛ مخاصمه امريكا و چين، جنگ‌هاي منطقه‌اي، افول قدرت امريكا در جهان و آغاز فروپاشي رژيم صهيونيستي از درون، شكست داعش در عراق و سوريه و قدرتمند شدن ايران مصاديق دوره گذار و گذشتن از پيچ تاريخي است.
به گزارش مهر، حاتمي هزينه استقلال‌خواهي جمهوري اسلامي ايران در چنين شرايطي را بالا توصيف كرد و ادامه داد: جمهوري اسلامي با داشتن موقعيت راهبردي در منطقه، تنها زماني مي‌تواند استقلال، آزادي و جمهوريت خود را به معناي واقعي كلمه حفظ و حراست كند كه قدرتمند شده و در عرصه تحولات بين‌المللي و منطقه‌اي نقش‌آفريني كند. مشاور فرمانده كل قوا در امور ارتش تصريح كرد: در اغتشاشات اخير شاهد بوديم كه نظام سلطه از هر ترفندي براي خدشه‌دار ساختن استقلال و وحدت ملي بهره برد تا آنجا كه از سر عجز و استيصال، دست استمداد و ياري خود را به سوي بدنام‌ترين گروه تروريستي جهان يعني منافقين و سلطنت‌طلب‌ها و تجزيه‌طلبان دراز كرد تا بتواند از طريق اين گروه‌هاي سرسپرده و وابسته، ايران را با خطر تجزيه و فروپاشي روبه‌رو سازد.
وي خاطرنشان كرد: امروز دشمن با جنگ تركيبي و جنگ شناختي درصدد القاي ناكارآمدي و ناتواني نظام اسلامي در تحقق شعارها و آرمان‌هاي خود است. دشمن در جنگ تركيبي عليه ملت ايران، جنگ اقتصادي را به عنوان نخستين اولويت و محور دشمني خود قرار داده تا از اين طريق بتواند دستاوردهاي بي‌نظير نظام را زير سوال ببرد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها