• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5461 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۷ فروردين

مرگ 5 نفر در تهران

در 5 حادثه جداگانه در پايتخت كه در هفته گذشته رخ داد، سه زن و دو مرد جان‌شان را از دست دادند و حالا تحقيقات براي كشف اسرار مرگ آنها از سوي تيم جنايي پايتخت آغاز شده است. نخستين حادثه ظهر دوشنبه گذشته به قاضي اميرحسين علي‌مردان، بازپرس جنايي تهران اعلام شد. آن روز زني جوان از پشت پنجره خانه‌اش، مرد همسايه را ديد كه جسدي را پتوپيچ كرده و درحال انتقال آن به ماشينش است. وقتي اين زن با پليس تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد، تيم جنايي در محل حادثه كه خياباني در حوالي شمال پايتخت بود، حضور يافت.  زن همسايه گفت: «مردي كه در همسايگي ما زندگي مي‌كند، يوسف نام دارد. من او را ديدم كه به سختي پتويي را روي زمين و به سمت ماشينش مي‌كشيد. ناگهان پاي يك مرد از زير پتو بيرون افتاد و در آن لحظه بود كه فهميدم مرد همسايه در حال جابه‌جايي جسد است. او پس از انتقال جسد به ماشين، سوار آن شد و رفت و من هم فورا با پليس تماس گرفتم.»  درحالي كه تيم جنايي در حال تحقيق از زن جوان بود، مرد همسايه به خانه برگشت و با پليس مواجه شد. او به دستور بازپرس جنايي تهران بازداشت شد و در بازجويي‌ها گفت: «در يكي از طبقات ساختمان، پدرم يك واحد آپارتمان دارد كه آنجا را تبديل به دفتر كار كرده است. جسدي كه من در حال جابه‌جايي آن بودم متعلق به كارگري بود كه براي انجام كارهاي خدماتي به دفتر فني پدرم مي‌آمد. او شب‌ها را در دفتر مي‌خوابيد و وقتي من صبح به دفتر آمدم و ناگهان كارگر نظافتچي را ديدم كه روي صندلي به كام مرگ رفته است. ترسيده بودم و با خودم گفتم اگرجسد او را پيدا كنند قطعا براي پدرم كه مالك اينجاست دردسر‌ساز مي‌شود، به همين دليل جسد را مخفيانه از ساختمان بيرون بردم و در بيابان‌هاي اطراف تهران دفن كردم.» با كشف جسد جوان ٣٥ ساله، تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.
  
دومين حادثه، صبح سه‌شنبه گذشته رقم خورد و قرباني آن مردي 43 ساله بود. او در خانه‌اش به‌دار آويخته شده و همسرش مدعي بود كه به زندگي‌اش پايان داده است اما در ادامه تحقيقات مشخص شد كه مرد جوان با همسرش اختلاف و درگيري داشته و ماجرا مشكوك است، از‌ اين‌رو ماموران به تحقيق از همسر او پرداختند.  او مدعي بود كه شب حادثه وقتي ديده شوهرش خودش را دار زده، ترسيده و با دوست شوهرش تماس گرفته و از او كمك خواسته است اما با توجه به مشكوك بودن ماجرا، تحقيقات از زن جوان و دوست شوهر او ادامه دارد تا معماي مرگ مرد جوان رازگشايي شود.
  
سومين حادثه، مرگ زني در يكي از مراكز درماني تهران بود. اين حادثه عصر سه‌شنبه به قاضي علي‌مردان اعلام شد. متوفي زني ميانسال بود كه بيماري قلبي داشت و به همراه پسرش به مطب دكتر رفته بود. او در آنجا حالش بد شده و به تشخيص پزشك، آمپولي در مطب به او تزريق كردند اما نه‌تنها حالش بهتر نشده، بلكه بدتر شده و در نهايت  
جان باخته بود و خانواده وي از پزشك معالج شكايت داشتند.
  
اما چهارمين پرونده‌اي كه در دادسراي جنايي تهران به جريان افتاد قتل مسلحانه زني در غرب پايتخت بود. مقتول زني جوان و كارمند يكي از بيمارستان‌هاي تهران بود كه چندي قبل، هدف شليك ٣ گلوله از سوي مردي قرار گرفته و مجروح شده بود. او پيش از ورود به محل كارش هدف تيراندازي قرار گرفته و پرونده او در دادسراي ناحيه ٥ تهران در حال رسيدگي بود تا اينكه از بيمارستان خبر رسيد زن جوان با وجود تلاش پزشكان جانش را از دست داده است. به اين ترتيب تيم جنايي وارد عمل شد و تحقيقات اوليه نشان داد عامل قتل مسلحانه كسي جز همسر سابق مقتول نيست. زن جوان به ‌دليل اختلافات خانوادگي از همسرش جدا شده بود و تحقيقات ميداني مشخص كرد كه شوهر سابق او اقدام به تيراندازي كرده و فراري شده است. جست‌وجو براي بازداشت مرد تيرانداز و انگيزه او از شليك‌هاي مرگبار توسط كارآگاهان جنايي پايتخت ادامه دارد.
  
پنجمين حادثه نيز در يكي از محله‌هاي پايتخت اتفاق افتاد. قرباني زني ٦٠ ساله بود كه از بالكن طبقه پنجم به پايين سقوط كرده و جانش را از دست داده بود. خانواده او عنوان كردند كه زن جان باخته مبتلا به آلزايمر بوده و مرگ او يك حادثه است. باوجود اين تحقيقات در اين پرونده براي مشخص شدن جزييات بيشتر ادامه دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون