• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

تشكل‌ها

افزايش اجاره‌بها كمتر از تورم| معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه در تابستان امسال افزايش اجاره‌بها كمتر از نرخ تورم بوده است، گفت: در نيمه دوم سال هم شوك قيمتي در بخش مسكن پيش‌بيني نمي‌كنيم. حامد مظاهريان در خصوص اجاره‌بها در تابستان امسال، گفت: گزارش‌هايي كه تاكنون از اجاره‌نامه‌ها داشته‌ايم، نشان داده كه افزايش اجاره‌بها در اين مدت كمتر از نرخ تورم بوده است، بنابراين نمي‌توان گفت كه افزايش زيادي را در اين بخش داشته‌ايم.

 

كاهش صادرات زعفران |نايب‌رييس شوراي ملي زعفران از كاهش ۲۵ درصدي صادرات اين محصول در خردادماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد. غلامرضا ميري با بيان اينكه قيمت زعفران بدون هيچ‌ تغييري طي هفته‌هاي اخير بين شش ميليون و ۴۰۰ هزار تا هفت ميليون تومان است، اظهارداشت: در حال حاضر ركود عجيبي بر بازار اين محصول حاكم است و خريد و فروش آن بسيار كم انجام مي‌شود. وي در مورد علت كاهش تقاضا براي زعفران گفت: افزايش ۵۰ درصدي قيمت طلاي سرخ در طول دو ماه، مبلغ زيادي بوده و خريداران خارجي تن به خريد آن با اين قيمت‌هاي گران نمي‌دهند.

 

تخم‌مرغ صدرنشين ارزاني |قيمت تخم مرغ با كاهش حدود 7/8 درصدي بيشترين كاهش قيمت خوراكي‌ها را در هفته دوم تيرماه به خود اختصاص داد، اين در حالي است كه لبنيات با 3/0 درصد بيشترين افزايش قيمت را داشته است. آخرين گزارش بانك مركزي از تغيير قيمت مواد خوراكي در تهران بيانگر كاهش قيمت تخم‌مرغ، ميوه‌هاي تازه، سبزي، گوشت مرغ و ثبات قيمت چاي، روغن نباتي، گوشت قرمز، حبوبات و برنج است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها