• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5465 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۱ فروردين

فوق ستاره پرتغالي از عربستان اخراج مي‌شود؟

پاسخ النصر به ژست زشت رونالدو

باشگاه فوتبال النصر ساعاتي بعد از دربي بزرگ عربستان درباره ژست ظاهري زشت كريستيانو رونالدو خطاب به هواداران كه منجر به درخواست اخراج او از عربستان شده است، توضيحاتي را ارايه كرد. ملي‌پوش پرتغالي هم در جريان باخت 2-0 تيمش مقابل الهلال در روز سه‌شنبه و هم پس از آن، تبديل به سرتيتر خبرها شد.  پس از اينكه رونالدو براي يك تكل به سبك مسابقات كشتي كج جريمه شد، به شعارهاي هواداران حاضر در استاديوم الهلال كه ليونل مسي را فرياد مي‌زدند، واكنش نشان داد. واكنش زشتي كه امكان گفتنش در اينجا وجود ندارد.  اما ساعاتي بعد مشخص شد كه اين ژست زشت باعث توهين گسترده در سراسر كشور شده است. يعني در واقع بسياري از مردم بابت آن ناراحت شدند و نه فقط طرفداران الهلال. به ويژه به دليل انجام اين كار در ماه مبارك رمضان كه براي مسلمانان از اهميت بالايي برخوردار است. همچنين به خاطر روندي كه در فضاي مجازي به وجود آمده كه به دنبال حذف رونالدو تحت عنوان «اخراج فرد متجاوز به طرفداران» است.
النصر تلاش كرده است اهميت حركت رونالدو را كم‌اهميت جلوه دهد و در عوض آن را به آسيب «حساس» در ناحيه كشاله ران نسبت دهد. هيات‌مديره باشگاه درباره اين اتفاق به محمد العنزي، روزنامه‌نگاري كه روز چهارشنبه بيانيه باشگاه را منتشر كرد، توضيح داد: «رونالدو از مصدوميت رنج مي‌برد. چالش او با گوستاوو كوئلار، بازيكن الهلال، با يك ضربه در يك منطقه بسيار حساس آغاز شد. اين اطلاعات تاييد شده است، در مورد توضيحات هواداران، آنها آزادند هر چه مي‌خواهند فكر كنند.»
واكنش روز سه‌شنبه اولين تجربه رونالدو در چنين اقداماتي نيست. هميشه پس از طعنه‌هاي حاميان تيم‌هاي رقيب كه دشمن هميشگي آرژانتيني‌اش را فرياد مي‌زنند، رونالدو از كوره در مي‌رود. اما در عين حال اين اقدام احتمالا نشان‌دهنده نااميدي او از امتيازات كمتر براي النصر در تقابل با رقباست. اخيرا اين تيم كنترل خود را در رقابت قهرماني ليگ برتر عربستان سعودي از دست داده و اكنون با يك بازي بيشتر سه امتياز كمتر از الاتحاد دارد. ستاره پرتغالي با از دست دادن امتيازات بيشتر و با همه سروصدايي كه در اطراف او وجود دارد، وقتي تيمش را در خانه مقابل الوحده در 24 آوريل در نيمه نهايي جام كينگ كاپ هدايت مي‌كند، به دنبال بازگشت خواهد بود. اما بايد ديد آيا كميته انضباطي فدراسيون فوتبال عربستان اين اجازه را به او خواهد داد يا خير؟

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون