• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5465 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۱ فروردين

ويژه

پخش زنده صدمين شهرآورد تهران از آيگپ

صدمين شهرآورد تهران روز يكشنبه سوم ارديبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. به گزارش روابط عمومي آيگپ، يكشنبه ساعت 17:30 دو تيم استقلال و پرسپوليس در جريان برگزاري هفته بيست و هفتم ليگ برتر در نبردي تن به تن مقابل هم صف‌آرايي خواهند كرد. يحيي گل‌محمدي هر چهار مهاجم نوك تخصصي‌اش را براي دربي در اختيار دارد، اما بايد به اين موضوع توجه كرد كه در ۲۶ بازي گذشته پرسپوليس فقط در سه مسابقه با دو مهاجم نوك تخصصي و با سيستم كلاسيك۴-۴-۲ به ميدان رفته است. استقلال در ۹ مسابقه از ۱۰ بازي آخر با پيروزي ميدان را ترك كرده و در آخرين بازي‌اش قبل از دربي مقابل تيم هوادار، ۶ گل به ثمر رسانده، اما ساپينتو هم خوب مي‌داند كه دربي تهران با ساير بازي‌ها متفاوت است و معتقد است كه بحث ذهني در اين بازي حساس خيلي بيشتر از مسائل فني براي رسيدن به پيروزي اهميت دارد. صدمين ديدار استقلال و پرسپوليس روز يكشنبه ساعت 17:30 به صورت زنده از اپليكيشن آيگپ پخش خواهد شد و كاربران اين پيام‌رسان در هر جا كه باشند، مي‌توانند با گوشي تلفن همراه خود اين ديدار مهيج را دنبال كنند. ضمن اينكه براي پيش‌بيني نتيجه اين ديدار نيز مي‌توانند از طريق اين اپليكيشن اقدام كرده و به امتيازات خود اضافه كنند. لازم به ذكر است پيرو اخبار غيررسمي منتشر شده اين احتمال وجود دارد كه ساعت اين بازي از ساعت 17:30 به ۱۶ روز يكشنبه ۳ ارديبهشت ماه تغيير كند.


رونمايي همراه اول از بسته‌هاي ويژه عيد فطر
همراه اول با فرارسيدن جشن بزرگ مسلمانان، از بسته‌هاي عيد فطر خود با تخفيف‌هاي ويژه رونمايي كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همراه اول به مناسبت فرارسيدن «عيد سعيد فطر»، از بسته‌هاي تركيبي ويژه براي تمامي مشتركان دايمي، اعتباري و همچنين انارستاني خود كه از سيم‌كارت نسل جديد (يوسيم) استفاده مي‌كنند، رونمايي كرد. بسته‌هاي ويژه عيد فطر بسته به «دايمي و اعتباري» يا «انارستاني» بودن مشتركان اپراتور اول تلفن همراه كشور به دو نوع تقسيم مي‌شود. بسته تركيبي مختص مشتركان دايمي و اعتباري همراه اول متشكل از «3 گيگابايت اينترنت و 3 ساعت مكالمه درون شبكه و با تلفن ثابت» و با قيمت 12 هزار تومان است كه متقاضيان مي‌توانند با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره 100 ستاره 67 مربع» اقدام به خريداري آن كنند. بسته تركيبي تدارك ديده شده براي مشتركان انارستاني هم شامل «يك گيگابايت اينترنت و 3 ساعت مكالمه درون شبكه و با تلفن ثابت» است كه براي فعال‌سازي آن به قيمت 3 هزار تومان كافي است كد دستوري «ستاره 100 ستاره 6671 مربع» شماره‌گيري شود. هر دو بسته مذكور كه با تخفيف ويژه به مناسبت اين ايام طراحي شده، از روز چهارشنبه 30 فروردين تا انتهاي روز دوشنبه 4 ارديبهشت 1402 قابل خريداري و فعال‌سازي است. در راستاي رفاه حال مشتركان، امكان فعال‌سازي اين بسته‌هاي 3 روزه ويژه عيد فطر از طريق 3 درگاه «ستاره 100 مربع»، «ستاره يك مربع» و «همراه من» فراهم شده است. تمامي مشتركاني كه اقدام به خريد و فعال‌سازي بسته‌هاي تركيبي ويژه عيد فطر مي‌كنند، مي‌توانند در صورت اتمام حجم يا مدت اعتبار بسته‌ها، مجددا اقدام به «خريد» تا پايان بازه زماني كمپين كنند.


لزوم توجه اپراتورهاي تلفن همراه به هوشمندسازي در جهت بهبود كيفيت خدمات
امروزه هوشمندي و هوشمندسازي به جزو لاينفك زندگي مبدل شده است و اغلب كشورهاي پيشرفته هوشمندسازي را به عنوان يك ضرورت مهم براي خود مي‌دانند و حتي در كشور ما نيز به‌رغم بي‌ميلي‌هايي كه در ابتدا در استفاده از اشياي هوشمند وجود داشت اكنون بيش از حد تصور محبوب شده و در حال پيشرفت است و تا جايي كه كمتر ديگر مي‌توانيم از گوشي‌هاي موبايل غيرهوشمند استفاده كنيم و حتي نمي‌توانيم زندگي و كار خود را بدون آن تصور كنيم. بهره‌گيري از لوازم هوشمند و هوشمندسازي در زندگي مزايايي از جمله بهبود توانايي‌هاي حل مساله، افزايش خلاقيت، مهارت‌هاي تصميم‌گيري بهتر، پيشرفت تحصيلي بالاتر، بهبود مهارت‌هاي اجتماعي و موفقيت شغلي بيشتر را در بر دارد. بنابراين به‌طور كلي، هوشمندي مي‌تواند مزاياي بي‌شماري را هم در سطح فردي و هم در سطح اجتماعي براي كل جامعه به همراه داشته باشد. به منظور كمك به پيشرفت و تسريع هوشمندسازي در سطح جامعه نياز است كه اپراتورهاي ارتباطي تلفن همراه زيرساخت‌هاي لازم را فراهم آورند. البته نبايد غافل از اين مساله شد كه هوشمندسازي و فناوري‌هايي نظير هوش مصنوعي فرصت خوبي براي اپراتورها فراهم مي‌كند تا با استقرار راهكارهايي مبتني بر فناوري هوش مصنوعي و هوشمندسازي فرآيندهاي عملياتي و داخلي شركت، جريان‌هاي درآمدي جديد براي خود ايجاد و از هدررفت منابع جلوگيري كنند. به همين منظور نياز است كه اپراتورهاي تلفن همراه حتي بيش از پيش از تدوين سند حكمراني اقدام به پياده‌سازي و توسعه پلتفرم‌هاي مبتني بر هوش مصنوعي خود كنند تا به اين طريق بتوانند علاوه بر صرفه‌جويي مالي در هزينه‌هاي خود به مشتركان خود خدمات باكيفيت و ارزان قيمت‌تري عرضه كنند. اپراتورهاي تلفن همراه مي‌توانند از اشكال مختلف هوش مصنوعي براي بهبود خدمات و تجربه مشتري خود استفاده كنند. مثلا ممكن است از هوش مصنوعي (AI) براي تجزيه و تحليل داده‌هاي ترافيك شبكه در زمان واقعي، شناسايي الگوها و ناهنجاري‌ها و بهينه‌سازي عملكرد شبكه استفاده كنند. همچنين ممكن است از چت‌بات‌ها و دستياران مجازي مبتني بر هوش مصنوعي براي افزايش قابليت‌هاي پشتيباني مشتركان خود استفاده كنند. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون