• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

درگيري مسلحانه يك ساعته پليس سيستان و بلوچستان با قاچاقچيان

پليس| فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان از درگيري مسلحانه يك ساعته با قاچاقچيان مسلح و كشف يك تن و 913 كيلو ترياك و 71 كيلو شيشه در عمليات شب گذشته پليس سراوان خبر داد.

سردار حسين رحيمي در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي كسب خبري درباره اينكه يك محموله بزرگ مواد مخدر توسط اشرار مسلح از كشور پاكستان قصد ورود به داخل مرزهاي ايران را دارد، ماموران انتظامي استان با پشتيباني اطلاعاتي و تخصصي پليس مبارزه با مواد مخدر اقدامات ويژه‌اي را در سطح گسترده آغاز كردند.

به گفته سردار رحيمي، پس از پايش اطلاعاتي و رد زدني محل تردد قاچاقچيان مسلح، پليس موفق به شناسايي 2 دستگاه تويوتا حامل مواد مخدر در ارتفاعات منطقه بم‌پشت سراوان شد تا سرانجام غروب جمعه گذشته پس از شناسايي خودروها ماموران پليس به آنها دستور ايست دادند اما سوداگران مرگ توجهي نكرده و به سمت ماموران تيراندازي كردند و درگيري مسلحانه آغاز شد. فرمانده نيروي انتظامي سيستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچيان كه قصد فرار از منطقه را داشتند پس از يك ساعت درگيري مسلحانه و آتش شديد، با تنگ شدن عرصه بر خود و با توجه به كوهستاني بودن منطقه با به جاي گذاشتن خودروهاي حامل مواد از محل متواري شدند. سردار رحيمي مقدار مواد كشف شده از قاچاقچيان را يك تن و 913 كيلو ترياك به همراه 71 كيلو شيشه از دو دستگاه تويوتا اعلام كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها