• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

خبر كوتاه

دستبرد ميليوني به بانك تجارت مشهد با اسلحه قلابي

باشگاه خبرنگاران| سارقان مسلح صبح ديروز با دستبرد به يك بانك در مشهد 21 ميليون تومان پول را به سرقت برده و گريختند. سارقان مسلح سوار بر 2 دستگاه موتوسيكلت صبح ديروز با حمله به يكي از شعب بانك تجارت در شهرك غرب مشهد 21 ميليون تومان وجه نقد را دزديده و متواري شدند. سرهنگ حجت نيكمرام، فرمانده انتظامي مشهد نيز با تاييد اين خبر گفت: صبح شنبه بانك تجارت شعبه خيابان شريعتي در بلوار قاسم‌آباد مورد سرقت قرار گرفت و سارقان با تهديد اسلحه 21 ميليون تومان از اين بانك سرقت كردند. به گفته سرهنگ نيكمرام، تحقيقات در اين زمينه آغاز شده اما هنوز مشخص نيست كه تهديد با اسلحه قلابي يا واقعي بوده است. شنيده‌ها حكايت از اين دارد كه سارقان با اسلحه قلابي دست به سرقت بانك زده بودند. اين دومين سرقت مسلحانه از بانك‌هاي مشهد در كمتر از دو هفته اخير است. هفته گذشته نيز سارقي مسلح به سلاح قلابي به يكي از موسسه‌هاي مالي و اعتباري فرشتگان مشهد حمله كرد و كمتر از دو ميليون تومان را به سرقت برد.

 

دستگيري چهار ايراني تنها چند دقيقه پس از آزادي از زندان

ايسنا| چهار ايراني كه پس از گذراندن بيش از دو سال در زندان‌هاي مالزي با حكم دادگاه آزاد شده بودند، دقايقي بعد توسط اداره مهاجرت اين كشور دستگير شدند. دادگاه عالي مالزي جمعه، نوزدهم تير، حكم آزادي چهار شهروند ايراني را كه بيش از دو سال پيش به اتهام در اختيار داشتن مواد مخدر دستگير شده بودند، صادر كرد. قاضي دادگاه در آخرين جلسه بررسي پرونده اين چهار ايراني گفت كه دادگاه موفق نشده ثابت كند كه مواد مخدر كشف شده به اين ايرانيان تعلق داشته است. اميرحسين 24 ساله، رضا 30 ساله، سعيد 30 ساله و علي 37 ساله چهار ايراني هستند كه در ساعت 3 بعد از ظهر روز 21 مارس سال 2013 در حمله پليس به ساختماني در كوالالامپور دستگير شدند. آنها پس از دستگيري محاكمه شدند و از آن زمان تاكنون در زندان بسر مي‌بردند. پس از قرائت حكم دادگاه مبني بر آزادي اين چهار نفر، موجي از شادي، آنها و اعضاي خانواده‌شان را فرا گرفت، اما دقايقي پس از قرائت حكم ماموران اداره مهاجرت مالزي دوباره آنها را به دليل نداشتن ويزاي معتبر دستگير كردند. دستگيري افراد آزاد شده در دادگاه توسط ماموران اداره مهاجرت، يك روند طبيعي و قانوني در اين كشور است و گفته مي‌شود كه اين افراد پس از بررسي‌هاي لازم توسط ماموران اداره مهاجرت به كشورشان بازگردانده مي‌شوند.

 

نجات 14 نفر از حريق

ايرنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از آتش‌سوزي در پاركينگ يك ساختمان اداري در خيابان شريعتي خبر داد و گفت: در اين حادثه پنج دستگاه خودرو و دو دستگاه موتوسيكلت در آتش سوخت. سيدجلال ملكي در تشريح جزييات حادثه گفت: ساعت 13:11 شنبه آتش‌سوزي در يك ساختمان اداري واقع در خيابان شريعتي تقاطع بزرگراه صدر به سامانه 125 اعلام و ماموران هفت ايستگاه آتش‌نشاني به همراه خودروي امدادي و نردبان به محل حادثه اعزام شدند. وي بيان كرد: محل آتش‌سوزي در طبقه پاركينگ يك ساختمان پنج طبقه 15 واحدي روي داده بود كه پنج خودرو و دو دستگاه موتوسيكلت دچار آتش‌سوزي شده بود. ملكي بيان كرد: در اين حادثه دو خانم از قسمت پشت بام در ارتفاع دو، سه متري به پشت بام ساختمان كناري پريده بودند كه از ناحيه پا دچار آسيب ديدگي شدند و همچنين يك آقا نيز به‌دليل مصدوميت قادر به حركت نبود. در اين حادثه دو آتش‌نشان به دليل شدت حرارت و كمبود اكسيژن دچار مصدوميت شدند كه هر پنج مصدوم اين حادثه به عوامل اورژانس تحويل داده شدند. وي اضافه كرد: آتش‌نشانان در اين حادثه 14 نفر از ساكنان اين ساختمان كه در شرايط ناايمن گرفتار شده بودند را نجات دادند. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: اين حادثه آتش‌سوزي با پنج مصدوم و 14 نجات يافته همراه بود كه آتش‌نشانان پس از تخليه دود و ايمن‌سازي محل حوالي ساعت 15 به عمليات خود پايان دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها