• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

استعلام حقوق و مزاياي مرتضوي به دادگاه ارسال نشده

در ارتباط با كم و كيف دادگاه ديروز سعيد مرتضوي گفت‌وگويي كوتاه با مجتبي نظري، وكيل سازمان تامين اجتماعي داشتيم كه متن آن را در ادامه مي‌خوانيد:

‌ قاضي كشكولي در هفته گذشته درخصوص رسيدگي به پرونده تامين اجتماعي اعلام كرده بود كه منتظر رسيدن جواب استعلام از سازمان تامين اجتماعي هستيم. اين استعلامات به جلسه دادگاه ديروز نرسيد و مرتضوي هم اعلام كرد به اين دليل جلسه رسيدگي به آينده موكول شده است؟

بله. جواب استعلامات هنوز به دادگاه ارسال نشده است. البته اين موضوع علت تجديد جلسه رسيدگي نبود. دفاعيات متهم خيلي طول كشيد و همين امر باعث شد جلسه به زمان ديگري موكول شود.

اطلاع داريد كه جواب استعلامات چه زماني به دادگاه ارسال مي‌شود؟

استعلامات اكنون آماده هست و ظرف چند روز آينده به دادگاه ارسال خواهد شد. حتي اگر قاضي پرونده از ما درخواست مي‌كرد مي‌توانيم تا فردا آن را به دست قاضي برسانيم.

پس در جلسه ديروز به دليل عدم ارسال استعلامات به دادگاه، در آن قسمت از پرونده كه مربوط به تامين اجتماعي بود رسيدگي نشد؟

چرا، بررسي شد. مرتضوي دفاعيات خود را انجام داد و ما هم مطالبي را بيان كرديم اما بيشتر وقت دادگاه به پرونده كهريزك و معاونت در قتل مديرعامل سابق تامين اجتماعي مربوط بود.

‌ با گذشت پنج جلسه از دادگاه رسيدگي‌كننده به پرونده تامين اجتماعي از روند اين بررسي‌ها رضايت داريد؟

روند بررسي پرونده خيلي خوب در حال انجام است. ما هم راضي هستيم. اكنون هم كه قانون آيين دادرسي جديد چند هفته‌اي است كه اجرايي شده است اين دادگاه به جاي پنج قاضي با سه قاضي تشكيل شده است و دادگاه كيفري استان به كيفري يك تغيير يافته است.

درخواست استعلام از سازمان تامين اجتماعي در چه مواردي بوده است؟

بحث حقوق و مزايايي است كه سعيد مرتضوي در زمان تصدي خود از اين سازمان دريافت كرده است. دادگاه با جواب اين استعلامات مي‌خواهد دقيق‌تر محاسبه كرده تا حكمي قانوني را صادر كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها