• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3290 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۱ تير

سرخط خبر‌ها

فارس / آيت‌ا‌لله صافي‌گلپايگاني از مراجع تقليد در نوشتاري به مناسبت روز عفاف و حجاب گفت: ركن اصيل حجاب، اساس و پايه‌اي است كه بانوان مسلمان در جهان به آن ممتاز هستند و كرامت و شرافتي است كه به آن افتخار مي‌كنند. ما بايد به تعاليم اسلام افتخار كنيم. سالم‌ترين مجتمعات و جوامع، مجتمعات اسلامي است. تفكيك جنسيتي براي سلامت جامعه، شرط اساسي است.

تسنيم / دريادار سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: هيچ دشمني جرات تهديد كردن و نزديك شدن به مرزهاي آبي و خاكي جمهوري اسلامي را ندارد و بايد اعلام كنيم كه در برابر هر تهديدي هيچ‌گونه هراسي به دل راه نداده و با تمام قوا دفاع خواهيم كرد. از ابتداي انقلاب اسلامي دشمنان در پي ضربه‌زدن به جمهوري اسلامي بودند اما آحاد ملت ايران و نيروهاي نظامي با توكل به خدا، تكيه بر ايمان و توان دفاعي بالا هرگونه توطئه را خنثي كرده و تهديدات را از ميان برداشته‌اند.

مهر / محمدحسين فرهنگي، عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت: محمد علي پور مختار گزينه هيات رييسه براي رياست كميسيون اصل 90 است كه در صحن علني مجلس براي سومين سال پياپي معرفي خواهد شد. انتخاب رييس كميسيون اصل ۹۰ قانون اساسي از بين اعضاي ثابت كميسيون با پيشنهاد هيات رييسه مجلس (دراجراي تبصره يك ماده ۴۸ آيين‌نامه داخلي مجلس) اين هفته در دستور كار صحن علني مجلس قرار دارد.

ايسنا / حجت‌الاسلام غروي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: در رابطه با موضع‌گيري نسبت به مذاكرات خيلي‌ها اشتباه كردند و يادمان هست كه برخي چه تعابير تندي را خطاب به آقاي ظريف گفتند و يا حتي برخي در تريبون‌هاي عمومي توهين كردند كه اينها بايد اصلاح شود. اگر نقدي صورت مي‌گيرد بايد با توجه به موضوعاتي كه قطعي است مطرح شود نه با موضوعاتي كه ذهني است و يا اينكه هنوز به جايي نرسيده است. بنابراين راه نقد بسته نيست ولي نقد يك وقت با هدف و كيفيتي انجام مي‌شود و يك وقت ديگر به دنبال تضعيف و تخريب طرف مقابل است كه اين درست نيست.

مهر / محمدرضا باهنر، نايب‌رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر مذاكرات هم به نتيجه نرسد مطمئنا مشكل از جانب امريكايي‌ها خواهد بود و اگر هم توافقنامه‌اي به امضا برسد حقانيت ما ثابت مي‌شود. نماينده مردم تهران در مجلس نهم، ايران را بزرگ‌ترين قرباني تروريسم در جهان دانست و افزود: ايران تنها كشوري است كه به صورت رسمي ۱۷ هزار شهيد ترور به نامش ثبت شده و تقريبا از تمام اقشار شهيدي را تقديم انقلاب كرده است. براي مبارزه با ترور و تروريسم، مقابله با تفكر حذف فيزيكي و همگرا كردن كشورهاي قرباني تروريسم بايد در عرصه بين‌المللي تلاش بيشتري كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها