• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5480 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

كاشاني قطبي را مي‌خواهد، فدراسيون مجتبي حسيني

افشاي اختلاف بين فدراسيون فوتبال و كميته ملي المپيك

به گزارش «اعتماد»، حكايت انتخاب مربي جديد تيم ملي اميد هم كم‌كم به يك معماي حل نشدني تبديل مي‌شود‌. مدتي قبل از قول يك منبع آگاه نوشتيم تكليف مربي تيم ملي تا انتهاي هفته مشخص مي‌شود، با اين حال چند هفته ديگر هم به سر رسيد و خبري از مربي اميدها نشد‌. 
از هدر دادن وقت نوشتيم و تكرار ناكامي سريالي اميدها در راه رسيدن به المپيك كه سال‌هاست به آن اعتنايي نمي‌شود تا نزديكي به بازي‌ها كه معمولا تصميم‌گيرندگان سراسيمه انتخابي انجام مي‌دهند و براي يك مربي با هزار و يك مشكل در راه رسيدن به المپيك رزومه مي‌سازند. اين دوره هم از يتيم بودن تيم ملي اميد گفتيم و نوشتيم. اما حالا اين يتيم سر راهي يك پدر مدعي ديگر هم دارد: كميته المپيك. 
به محض اينكه فدراسيون اعلام كرد پس از پايان ليگ و با مشورت از سرمربي تيم ملي قرار است مربي اميدها هم مشخص شود، حبيب كاشاني از طرف كميته ملي المپيك مامور شد تا گزينه اين سازمان را هر چه سريع‌تر معرفي كند‌!
شنيده مي‌شود گزينه مدنظر كاشاني، افشين قطبي است و از طرفي فدراسيون و قلعه‌نويي روي مجتبي حسيني مربي فعلي پيكان نظر مثبتي دارند‌.
براي همين هم جلسات و مذاكراتي بين تاج و قلعه‌نويي و كاشاني برگزار شده، اما تا اين لحظه طرفين به جمع‌بندي نرسيدند‌. در شرايطي كه زمزمه‌هايي مبني بر ورود وزير ورزش براي تعيين تكليف در اين خصوص شنيده مي‌شود، هم فدراسيون و هم كميته المپيك انگشت اتهام به طرف يكديگر دراز مي‌كنند و دليل تاخير در انتخاب نهايي را طرف مقابل مي‌دانند!
و همين جنگ رسانه‌اي غيرمستقيم بين طرفين نشان مي‌دهد اختلاف زيادي بين دو طرف وجود دارد. آتش اختلافي كه دودش فقط به چشم تيم ملي اميد خواهد رفت و فوتبال‌دوستاني كه احتمالا براي تماشاي ملي‌پوشان در بازي‌هاي المپيك بايد ۴ سال ديگر صبر كنند‌.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون