• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5488 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

دست از سر مسي‌ برداريد دفاع عجيب يك برزيلي از يك آرژانتيني!

هواداران افراطي پاري‌سن‌ژرمن مسي را هو كردند؛ اقدامي كه واكنش كاپيتان تيم را به دنبال داشت. 
دست از سر ليونل مسي ‌برداريد! ماركينيوش ستاره برزيلي پاري سن ژرمن در مقابل اقدام اولتراهاي پاري سن ژرمن ايستادگي كرد و از آنها خواست كه دست از هو كردن ستاره آرژانتيني تيم بردارند. 
ماركينيوش پس از اينكه ليونل مسي توسط اولتراهاي پاري سن ژرمن هو شد، از او دفاع و تاكيد كرد كه هيچ بازيكني سزاوار چنين رفتاري نيست.
ماركينيوش اصرار دارد كه مسي و در واقع هيچ بازيكني از پاري سن ژرمن شايسته هو شدن توسط هواداران باشگاه نيست و از هواداران خواسته است تا از چنين رفتاري دست بردارند. رناتو سانچس و دانيلو پريرا قبلا گفته‌اند كه چنين رفتارهايي به تيم آسيب مي‌زند، در حالي كه سرمربي آرژانتيني كريستوف گالتيه از حرفه‌اي بودن آرژانتيني ستايش كرد. آن‌هم بعد از اينكه پي‌اس‌جي 5-0 مقابل آژاكسيو پيروز شد.
مدافع مياني پاريسي‌ها در صحبت با L’Equipe گفت: «من هميشه به اعتراضات زماني كه صلح‌آميز هستند، در زمان‌ها و مكان‌هايي كه لازم است احترام مي‌گذارم. مهم‌تر از همه، از هواداران مي‌خواهم كه اين يا آن بازيكن را هدف قرار ندهند. هميشه بايد جمعي باشد. يك بازيكن به تنهايي راه نمي‌رود، او هيچ كاري را به تنهايي انجام نمي‌دهد.»
مسي پس از انجام يك سفر هماهنگ نشده با باشگاه به عربستان سعودي در ابتداي ماه جاري توسط پي‌اس‌جي به مدت دو هفته محروم شد. قرارداد او در پايان فصل به پايان مي‌رسد و او به‌طور مداوم با بازگشت احتمالي به بارسلونا يا انتقال به كشوري كه بدون اجازه PSG به آن سفر كرده بود، مرتبط بوده است.
پاري سن ژرمن با شش امتياز اختلاف در صدر جدول ليگ 1 قرار دارد و سه بازي ديگر در اين فصل مقابل اوسر، استراسبورگ و كلرمون فوت خواهد داشت و به احتمال زياد باز هم قهرمان فرانسه خواهد شد اما اين چيزي نيست كه هواداران افراطي پي‌اس‌جي را راضي كند. آنها در اين فصل انتظار عملكرد بهتري از تيمي با اين همه ستاره از جمله مسي داشتند. ولي مسي هرچقدر كه در تيم ملي آرژانتين خوب بود و توانست آنها را به قهرماني جهان برساند در پاريس به اندازه كافي موفق ظاهر نشد. در نهايت تقابل‌هاي او با باشگاه و بحث‌ها بر سر ادامه همكاري يا جدايي باعث شد هواداران افراطي پي‌اس‌جي رفتاري خصمانه عليه او در پيش بگيرند. سه بازي ديگر معلوم مي‌شود كه مسي در پاريس مي‌ماند يا نه اما هيچ‌كس فراموش نمي‌كند فوق‌ستاره فوتبال دنيا در پارك‌دوپرنس هو شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون