• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5489 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱ خرداد

حضور آكادمي همراه اول در نمايشگاه كار دانشگاه تهران

آكادمي همراه اول با هدف جذب نخبگان در «نمايشگاه كار» دانشگاه تهران حضور مي‌يابد.  به گزارش شركت ارتباطات سيار ايران، «نمايشگاه كار» دانشگاه تهران از روز دوشنبه يكم خرداد 1402 در مصلاي اين دانشگاه به مدت سه روز برگزار مي‌شود كه در آن، آكادمي همراه اول ميزبان كارجويان و علاقه‌مندان به فعاليت در صنعت ارتباطات و ورود به دنياي ديجيتال است.
آكادمي همراه، دوره‌هاي كارآموزي شركت همراه اول را طي يك دوره 4 ماهه، با هدف افزايش تجربه و مهارت در دانشجويان و فارغ‌التحصيلان جوياي كار برگزار مي‌كند كه در اين دوره، بيش از 120 موقعيت كارآموزي در گروه‌هاي شغلي متنوع وجود دارد و متقاضيان مي‌توانند حداكثر براي 3 موقعيت، درخواست خود را ثبت كنند. با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي ستادي نمايشگاه كار، برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي مختلف و ارايه خدمات مشاوره شغلي توسط تيم‌هاي حرفه‌‎اي، اين رويداد فرصتي را براي توان‌افزايي و ارتقاي دانش و آگاهي دانشجويان و فارغ‌التحصيلان دانشگاه فراهم مي‌آورد. نمايشگاه كار دانشگاه تهران از يكم تا سوم خرداد 1402 از ساعت 8 تا 18 ميزبان كارجويان و بازديدكنندگان است.
گفتني است، پيش از اين و در فصل پاياني سال 1401 نيز آكادمي همراه اول در نمايشگاه‌هاي كار دانشگاه علم و صنعت و برج ميلاد تهران شركت كرده بود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون