• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5490 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲ خرداد

رونمايي همراه اول از بسته‌هاي حج تمتع 1402

همراه اول همزمان با اعلام تعرفه‌هاي رومينگ، بسته‌هاي متنوع و به‌صرفه ويژه كمپين حج تمتع 1402 خود را رونمايي كرد.
به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، همزمان با فرارسيدن ايام حج ابراهيمي، مشتركان همراه اولي كه قصد مسافرت به كشور عربستان سعودي را دارند، مي‌توانند با همراه داشتن سيم‌كارت اپراتور اول تلفن همراه، ضمن برخورداري از تعرفه ترجيحي مناسبي كه براي حجاج و عوامل ستادي حج تمتع 1402 درنظر گرفته شده است، از مزاياي رومينگ، بدون دغدغه تهيه سيم‌كارت و پرداخت هزينه ارزي نيز بهره‌مند شوند.
در اين راستا، همراه اول سعي كرده است با طراحي بسته‌هاي متنوع رومينگ از لحاظ حجم بسته و مدت سفر كه از منظر قيمتي قابليت رقابت با سيم‌كارت‌هاي عربي را دارد، مانع از خروج ارز از كشور شود.
همراه اول در اطلاعيه خود اعلام كرده است: «پيرو توافقي كه همراه اول با اپراتورهاي عربستاني انجام داده، امكان عرضه مكالمه و ديتا با قيمت بسيار مناسب و حتي بهتر از سيم‌كارت‌هاي عربي براي مشتركان همراه اول (دايمي و اعتباري) فراهم شده است و مشتركان با هزينه بسيار اندك، حجم ديتاي خوبي در دسترس خواهند داشت.» همچنين قابل ذكر است كه براي اولين‌بار سرويس 5G براي حجاج بيت‌الله‌الحرام قابل بهره‌برداري شده و مشتركان مي‌توانند از اينترنت با سرعت بسيار بالا استفاده كنند.
در ميان بسته‌هاي حج، يك بسته اينترنت بين‌الملل تخفيفي 60 روزه بسيار ارزنده براي حجاج به چشم مي‌خورد كه علاوه بر امكان خريد آسان از درگاه‌هاي مختلف، حجاج مي‌توانند بدون نگراني از پايان مهلت زماني اعتبار بسته، با خيال راحت از ايران و قبل از سفر خود، اين بسته را تهيه كنند.
همراه اول براي مديران كاروان و ستاد حج و حجاجي كه نياز به ديتا و مكالمه زياد دارند، بسته‌اي با حجم نامحدود براي 90 روز با 150 دقيقه مكالمه و 150 عدد پيامك هديه رومينگ جهت استفاده در عربستان، طراحي كرده است.
از طرف ديگر با توجه به محدوديت برخي شبكه‌هاي اجتماعي در داخل كشور و نياز حجاج به مكالمه، بسته هفتگي رومينگ حج با 70 دقيقه مكالمه و 70 پيامك هديه براي مشتركاني كه نياز به تماس با ايران يا از ايران را دارند، در نظر گرفته شده است.
زائراني كه علاقه‌مند به استفاده از بسته‌هاي 
مقرون به صرفه اينترنت بين‌الملل و مكالمه همراه اول در سفر خود هستند، مي‌توانند از بين 4 بسته تدارك ديده شده، با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 5 مربع» اقدام به انتخاب بسته موردنظر كنند.
«بسته ويژه» 1.5 گيگابايتي اينترنت بين‌المللي 60روزه حجاج (ويژه كشور عربستان) به قيمت «280 هزار تومان»، بسته «اينترنت بين‌المللي هفتگي 3 گيگابايتي حج» به همراه هديه 5 دقيقه مكالمه و 5 پيامك به قيمت «440 هزار تومان» و بسته «اينترنت بين‌المللي حج نامحدود» 90 روزه به همراه هديه 150 دقيقه مكالمه و 150 پيامك به قيمت «يك ميليون و 840 هزار تومان» مخصوص مشتركان دايمي و اعتباري همراه اول كه قصد عزيمت به عربستان دارند، در نظر گرفته شده است.
همچنين بسته «70 دقيقه مكالمه» هفتگي به همراه 70 پيامك هديه مخصوص آن دسته از مشتركاني درنظر گرفته شده است كه نياز بيشتر به مكالمه دارند و قيمت آن «340 هزار تومان» است. حجاج و خانواده‌هاي‌شان با خريد اين بسته‌ها، مي‌توانند سرويس رومينگ را براي زائران بيت‌الله‌الحرام، فعال كنند.
براساس توافقات همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور، مشتركان اين اپراتور در حج تمتع 1402 مي‌توانند از مزيت كاهش نرخ تعرفه آزاد استفاده كنند. بنابراين تعرفه استفاده آزاد از سرويس رومينگ با ارايه تخفيف نسبت به قيمت سابق، به شرح هر دقيقه مكالمه با ايران يا خطوط عربستان 9000 تومان، هر دقيقه مكالمه دريافتي از ايران 9000 تومان، هر عدد پيامك به خطوط ايران 3000 تومان و هر مگابايت اينترنت 2000 تومان است.
همچنين جهت رفاه خانواده‌ها براي مكالمه با حجاج خود در عربستان نرخ مكالمه بين‌الملل با خطوط همراه اول با در نظر گرفتن قيمت ترجيحي به 9000 هزار تومان در دقيقه كاهش يافت.
زائران خانه خدا بايد آگاه باشند كه با توجه به دستورالعمل‌هاي امن‌سازي پرتال‌هاي ايران، امكان دسترسي امن به پرتال‌هاي بانكي و ايراني از طريق سيم‌كارت‌هاي خارجي و واي‌فاي هتل‌ها عموما محدود شده است، لذا در صورتي كه نياز به استفاده از پرتال‌هاي ايراني را دارند، بايد به سراغ خريد سيم‌كارت‌هاي ايراني و استفاده از بسته‌هاي ديتاي رومينگ بروند.
مشتركان همراه اول علاقه‌مند به استفاده از بسته‌هاي رومينگ حج، بايد پيش از سفر خود، اقدام به فعال‌سازي سرويس رومينگ بين‌الملل با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره 10 ستاره 2911 مربع» كنند؛ با اين كار علاوه بر دريافت رايگان پيامك‌هاي بانكي، دسترسي رايگان به درگاه «همراه من» براي‌شان وجود خواهد داشت.
قابل ذكر است روشن كردن گوشي و دريافت پيامك رايگان است. حجاج گرامي جهت پرداخت قبوض و خريد شارژ مي‌توانند از كد دستوري USSD و همچنين اپليكيشن‌هاي «همراه من» و «اوانو» استفاده كنند.
همچنين مشتركان مي‌توانند با مراجعه به «فروشگاه آنلاين همراه اول» يا ‌اپليكيشن «همراه من» ‌‌اقدام به خريد و فعال‌سازي بسته‌هاي ويژه حج براي خود يا زائر مدنظرشان كنند.
حجاج مي‌توانند جهت اطلاع كامل از بسته‌هاي حج، نرخ تعرفه آزاد، قوانين استفاده از بسته‌ها و پاسخ به سوالات پرتكرار به صفحه كمپين حج همراه اول به آدرس https: //mci.ir/haj مراجعه كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون