• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5502 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۸ خرداد

واكنش رييسي به انتقادهاي گسترده از دشواري‌هاي «تغيير ساعت كار ادارات»

پاد|رييس‌جمهور با اشاره به تغيير ساعت كار ادارات، اقناع‌سازي افكار عمومي درخصوص اهداف و ثمرات اين تصميم را امري مهم و موثر در همراهي مردم با اجراي آن دانست. سيد ابراهيم رييسي در جلسه صبح ديروز هيات دولت، با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) در تحليل «مساله انقلاب اسلامي و ضرورت‌هاي امروز كشور»، «ايمان و اميد» را دو مولفه مهم در قدرت‌آفريني دانست و گفت: وظيفه اركان حاكميت از جمله دولت اين است كه با تصميمات و اقدامات به‌موقع و سنجيده در اداره امور كشور، به ‌ويژه در زمينه گشودن گره زندگي مردم، به جامعه اميد دهند.
رييس‌جمهور همچنين با اشاره به تغيير ساعت كار ادارات، اقناع‌سازي افكار عمومي درخصوص اهداف و ثمرات اين تصميم را امري مهم و موثر در همراهي مردم با اجراي آن دانست.
رييسي در ادامه با اشاره به گزارش وزير امور خارجه درخصوص آخرين وضعيت اجراي توافقنامه‌هاي جمهوري اسلامي با ديگر كشورها، لزوم فعال‌تر شدن كميسيون‌هاي مشترك به منظور پيگيري و به ثمر رسيدن اين توافقات را مورد تاكيد قرار داد. رييسي با تبريك هفته محيط‌زيست و قدرداني از زحمات و تلاش‌هاي محيط‌بانان كشور، جايگاه محيط‌زيست در قانون را با اهميت توصيف و بر ضرورت اتخاذ تصميمات لازم براي سازگاري ملاحظات محيط‌زيستي و برنامه‌هاي توسعه‌اي كشور تاكيد كرد. رييس جمهور همچنين با تبريك قهرماني و افتخارآفريني ورزشكاران به‌ويژه بانوان ورزشكار در ماه‌هاي اخير كه پرچم جمهوري اسلامي ايران را در رقابت‌هاي جهاني به اهتزاز درآوردند، از وزير ورزش خواست ضمن قدرداني از ورزشكاران مدال‌آور، زمينه و امكانات لازم براي تداوم هر چه بيشتر افتخار‌آفريني‌ها را فراهم كند. ارايه گزارش از لايحه دو فوريتي اساسنامه سازمان توسعه سواحل مكران و تاكيد رييس‌جمهور بر كار جهادي براي توسعه جهشي منطقه مكران از ديگر موارد مطرح شده در جلسه روزگذشته هيات دولت بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون