• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5538 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۳۱ تير

دو طلا و سه برنز، حاصل تلاش كاراته ايران در روز نخست رقابت‌هاي كاراته قهرماني آسيا

شاهكاردختر رزمي‌كار ايران

اولين روز از نوزدهمين دوره رقابت‌هاي كاراته قهرماني آسيا در رده سني بزرگسالان با دو طلا و سه برنز كاراته ايران همراه بود.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون كاراته، اولين روز از نوزدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا كاراته در رده سني بزرگسالان با دو طلاي آتوسا گلشادنژاد و بهنام دهقان‌زاده و سه برنز فاطمه صادقي، ابوالفضل شهرجردي و امير مهدي‌زاده براي كاراته ايران به پايان رسيد.
آتوسا گلشادنژاد كاراته‌كاي شايسته كشورمان در وزن ۶۱- بانوان با چهار پيروزي پياپي مقابل حريف‌هايي از كشور‌هاي اردن، قزاقستان، چين و امارات صاحب مدال طلاي اين مسابقات و قهرمان آسيا شد.
گلشادنژاد در دور اول با نتيجه دو بر صفر مونا الديري از اردن را پشت سر گذاشت و در دور دوم موفق شد با نتيجه يك بر صفر اسل كانايا از قزاقستان را شكست دهد. نماينده وزن ۶۱- بانوان ايران در سومين مسابقه خود مقابل گونگ لي از چين در حالي كه نتيجه اين رقابت صفر - صفر شد، با راي داوران و در هانتي گلشادنژاد به پيروزي رسيد و راهي فينال اين مسابقات شد و در رقابت فينال نيز با نتيجه سه بر صفر حريف اماراتي را شكست داد و صاحب مدال طلاي قهرماني كاراته آسيا شد. بهنام دهقان‌زاده ديگر طلايي كاراته ايران در وزن ۵۵- آقايان با چهار پيروزي مقابل نمايندگان كشور‌هاي تركمنستان، سريلانكا، مالزي و اردن قهرمان كاراته آسيا شد. فاطمه صادقي نماينده كاتا انفرادي بانوان در سه دور اجراي كاتای خود موفق شد مدال برنز مسابقات قهرماني آسيا را به دست آورد. ابوالفضل شهرجردي ديگر كاتارو كشورمان نيز با سه دور اجراي كاتا در جايگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز اين ‌مسابقات را به دست آورد. امير مهدي‌زاده نماينده وزن ‌۶۷- آقايان‌ كشورمان با سه پيروزي مقابل نمايندگان كشور‌هاي قرقيزستان، فلسطين و كويت و يك شكست مقابل نماينده كشور قزاقستان صاحب مدال برنز مسابقات قهرماني آسيا ۲۰۲۳ شد. ليلا برجعلي در وزن ۶۸+ دختران ديگر نماينده كاراته ايران در روز نخست بود كه با يك‌ پيروزي و يك‌ شكست از دور رقابت‌ها كنار رفت.
از بامداد و صبح امروز شنبه ۳۱ تير ماه و در دومين روز از مسابقات، سارا بهمنيار در وزن‌۵۰-، بهمن عسگري در وزن ۷۵-، ذبيح‌الله پورشيب در وزن ۸۴-، مبينا حيدري در وزن ۶۸-، فاطمه سعادتي در وزن ۵۵-، پوريا اقدسي در وزن ۶۰- و سجاد گنج‌زاده مسابقات خود را آغاز كرده‌اند.
همچنين از ساعت ۱۰: ۲۰ نيز رقابت‌هاي پاراكاراته پيگيري مي‌شود كه معصومه ايجي، رحيم گل‌محمدي، ابوالفضل چهرقاني، حافظ حافظي‌كيا، محمدرضا بقايي، فرزاد صفوي، نمايندگان پاراكاراته كشورمان هستند كه به روي تاتامي‌ خواهند رفت.
دومين‌ دوره مسابقات پاراكاراته و نوزدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا ۲۰۲۳، از جمعه ۳۰ تير در ملاكا مالزي آغاز و تا روز يكشنبه يك مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون