• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5658 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۳۰ آذر

مصادره برج ۱۰ طبقه سعادت‌آباد از ابربدهكار مالياتي

سازمان امور مالياتي كشور از وصول بيش از ۵ هزار ميليارد ريال از بدهي ابربدهكار مالياتي خبر داد. به گزارش تسنيم، طي فعاليت‌هاي صورت گرفته سازمان مالياتي درخصوص پرونده‌هاي مالياتي مربوط به ابربدهكاران مالياتي، يك ابربدهكار كه ۱۴۰۰ ميليارد تومان بدهكاري مالياتي دارد و بيش از  ۵ هزار روز فرار مالياتي داشت با پيگيري‌هاي قانوني صورت ‌گرفته نسبت به وصول بخشي از آن اقدام شد.
 در جريان رسيدگي و وصول بدهي مالياتي اين هلدينگ اقتصادي هيچ‌گونه خللي در فعاليت واحد‌هاي توليدي اين هلدينگ ايجاد نشد، از طرف ديگر وصول اين بدهي از محل فروش اموال شخصي صورت گرفت كه در اين مورد يك برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت‌آباد متعلق به اين فرد شناسايي و پس از طي مراحل قانوني و قضايي فروخته شد.
در اين پرونده به ‌منظور وصول مطالبات مالياتي توانست دارايي‌هاي شخصي مالك اين هلدينگ را شناسايي كند كه در مرحله اول يك برج ۱۰ طبقه در منطقه سعادت‌آباد شناسايي و در ماه جاري فروخته شد و در مرحله بعدي نيز با شناسايي يك باغ‌ويلا به ‌متراژ ۱۳۵۰ متر مربع در يكي از مناطق خوب تهران متعلق به اين ابربدهكار مالياتي، نسبت به وصول حقوق عامه اقدامات قانوني و قضايي لازم در دست انجام است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون