• ۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5664 -
  • ۱۴۰۲ پنج شنبه ۷ دي

از پيام‌هاي خوانندگان

با عرض سلام و احترام

ميدان ميوه و تره‌بار جواد‌الائمه(ع) واقع در منطقه سعيدآباد (تهراندشت) هشتگرد روبه‌روي پمپ‌بنزين در سال 1375 مجوز ساخت گرفت و داراي دو مشكل بزرگ و لاينحل است كه باعث شده حدود 200 نفر از مالكان غرفه‌هاي ميدان بلاتكليف و سردرگم بمانند.

مشكل اول: در سال 91 -90 طي بخشنامه‌اي منطقه ما به اراضي ملي تبديل شد و با شكايت احدي از غرفه‌داران به ديوان عدالت اداري توانست بخشنامه‌اي كه جهاد صادر كرده بود را بلااثر كند و اعلام شد در صلاحيت جهاد نيست كه حومه شهر كه ساخته شده است را ملي اعلام كند و با پيگيري‌هاي انجام شده منطقه ما تبديل به ماده 64 گرديد و باز هم مشكل همچنان باقي است. در صورتي كه ميدان با استعلامات سال 57 و با مجوز ساخت از شهرداري شروع به ساخت شده.

مشكل دوم: اشتباه محاسباتي شهرداري هشتگرد و اضافه محاسبه كردن حدود 5 هزار متر اضافه بنا كه قبلا محاسبه كرده و تسويه كرده بود و مجددا جزء محاسبات قرار داده و شهرداي اقرار به اشتباه خود داشته و دارد و با شكايت سازنده به ديوان عدالت اداري متاسفانه نتوانست اين اشتباه شهرداري را ترميم كند و فاز 2 و 3 فاقد پايان كار مانده و شهرداري هيچ گونه همكاري برای دريافت برق و گاز انجام نمي‌دهد و پيگيري‌هاي مردم به شهرسازي بعد از گذشت چندين سال هيچ گونه نتايج مثبتي عايد مالكان ميدان نكرده و از نمايندگان رييس‌جمهور محترم در دوره‌هاي گذشته در كرج هم درخواست كمك كرديم ولي تاكنون موضوع اراضي و شهرداري حل نشده و باعث شده ميدان راه‌اندازي نشود و از كارآفريني جلوگيري شود. بنابراين خواهشمندیم مشكلات ميدان تره‌بار را انعكاس بدهيد تا بلكه مسوولين دلسوز منطقه مشكلات ميدان را حل كنند تا باعث كارآفريني شده و مالكان به حق خود برسند.

با تشكر فراوان- بابايي از غرفه‌داران 0486...0910

 

بانك ملت اقدام به تبليغ و افتتاح حساب طرح شايان کرده كه بر اساس قرارداد موجود بعد از دو ماه صددرصد مبلغ افتتاح حساب وام پرداخت كند. ولي متاسفانه الان كه 90 روز از بلوكه شدن پول مردم در حساب هاي بانك ملت گذشته می‌گویند وام پرداخت نمي‌كنيم! مي‌خواستم بي‌زحمت اين موضوع از مسوولان سوال بشود چرا مردم را اين جور بازي می‌دهند و چرا هيچ كس هم پاسخگو نيست؟

8925...0913

 

رژيم موقت و غاصب صهيونيستي با وجود قساوت و جنايت‌هايش دراين چندده‌ساله و چندماهه اخیر و باور ضعيفي براي بعضي‌ها در دنيا مبني بر قدرت‌زا بودن سلاح اتمي؛ هنوز نتوانسته به اين كار دست بزند. پس اگر ذره‌اي عقل در سر قلدرهاي دنيا باقي باشد بايد داوطلبانه اقدام به محو سلاح‌هاي اتمي‌شان بكنند.

كشور عراقي كه ديكتاتوري صدام را ديد و اوضاعش تاكنون عجيب و غريب بوده؛ الان تصادفاتش چند برابر بيشتر از ماست و تلفاتش چند برابركمتر ازما!! شركت‌هاي خودروسازي كه از قديم تا حال دست آقاياني هست كه فقط خودشان را محبوب مردم مي‌دانند چرا نگذاشتند ايمني ماشين‌ها بالا برود.

8895...0919

 

روزنامه گرامي اعتماد شكايتي از دانشجويان دختر و پسر دانشگاه آزاد اسلامي رشت واقع در بلوار لاكان پل طالشان داريم. آنها در زمان فراغت از كلاس‌ها به جاي حضور در محوطه وسيع دانشگاه در كوچه‌هاي اطراف و جلوي منازل ساكنين محل تجمع كرده و با كشيدن سيگار و... و شوخي‌هاي زننده مزاحمت ايجاد مي كنند. آقاي دكتر ولايتي مطلعند .جلايي از رشت.

پيرو متن بالا چون رياست دانشگاه آزاد در پاسخ شكايت اهالي اظهار داشته مزاحمت‌ها در بيرون از دانشگاه انجام مي‌گيرد به ما مربوط نيست خواستيم به اطلاع آقاي ولايتي سرپرستي دانشگاه‌هاي كشور برسانيد. ممنون 2338...0912.

 

سلام؛ خسته نباشيد. من چند بار نامه نوشتم و نيز مدارك‌ را ارسال كردم براي حزب اعتمادملي. برای جذب خبرنگار و نيز عضو حزب بشويم. هميشه برگشت مي‌خورد. حاج آقا حضرتي كه دبيركل حزب هستيد، من مجتبي شبانكارفشتمي هستم. يا تحويل نمي‌گيريد يا آدرس اشتباه است؟

5813...0921

پاسخ:شماره تلفن شمارا به مسوولان حزب اعتماد ملی می‌دهیم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون