• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3301 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ مرداد

نطق ميان دستور

مجتبي رحماندوست، نماينده تهران گفت: اصل بر صداقت تيم مذاكره‌كننده است و من هيچ ترديدي در اين رابطه ندارم ولي بنا به تذكرات مقام معظم رهبري لزوم دقت در متن بايد بيش از گذشته مدنظر قرارگيرد، با دقت در متن توافقنامه نگراني‌هاي زيادي حاصل مي‌شود و از نگاه سوم تاكيد مقام رهبري بر وحدت و پرهيز از دوگانگي جامعه است.

مهناز بهمني، نماينده سراب ضمن اشاره به سرانجام رساندن مذاكرات هسته‌اي گفت: تيم هسته‌اي از دستاورهاي علمي- هسته‌اي در عرصه بين‌الملل كه حاصل خون شهداست، حراست كردند، هرچند دشمنان منطقه‌اي و خارجي از اين توافق ناخشنود و خشمگين هستند، البته آنچه به‌نظر مي‌رسد وجود راهي دشوار و طولاني تا تحقق كامل خواسته‌هاست، ليكن حلاوت پيروزي تلخي صبر را قابل‌تامل مي‌كند.

غلامرضا مصباحي‌مقدم، نماينده تهران گفت: در مجلس ششم عده‌اي مي‌خواستند با طرح سه‌فوريتي حكم به توقف فعاليت‌هاي هسته‌اي بدهند و به خيال خود جام زهر را به رهبر معظم انقلاب بنوشانند در آن صورت امروز نظام سلطه در برابر قدرت علمي هسته‌اي ايران كوتاه نمي‌آمد و نمي‌گفت كه نمي‌توانيم پيچ و مهره‌هاي هسته‌اي ايران را از هم جدا كنيم.

محمدجواد كوليوند، نماينده كرج ‌با بيان اينكه بايد دقت كرد حقوق حقه اين ملت بزرگ و خطوط قرمز نظام در تفاهمنامه هسته‌اي دقيقا رعايت شود درباره وضعيت داخلي كشور، گفت: توجه ويژه به سه موضوع حساس كه مخرب اقتصاد هر كشور است مي‌توان روند
رو به رشد اقصاد و كاهش تورم را رقم زند.

بهرام بيرانوند، نماينده بروجرد گفت: اگر مي‌خواهيد به وسيله توافق منافع ملت را حفظ كنيد، صراحتا يا با كنايه به منتقدان و دلسوزان حمله نكنيد. انسداد رسانه‌اي ايجاد نكنيد. با صدور بخشنامه وزارتي جلوي نقدها را نگيريد، براي تجليل از توافقنامه مراسم عروسي برگزار نكنيد!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون