• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3314 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد

تشكل‌ها

عراق ممنوعيت واردات مرغ از ايران را لغو كرد|ممنوعيت واردات محصولات مرغي ايران به عراق شامل مرغ تازه و منجمد و ساير فرآورده‌هاي مرغي لغو شد. به دنبال ارايه گزارش مهار بيماري آنفلوآنزاي مرغي از سوي سازمان دامپزشكي ايران به سازمان جهاني بهداشت دام، ممنوعيت ورود محصولات مرغي ايران به عراق شامل مرغ تازه و منجمد و ساير فرآورده‌هاي مرغي، لغو شد. اين خبر به زودي در قالب بخشنامه به مبادي ورودي عراق ابلاغ خواهد شد.

 

ورود تن‌ماهي توجيه ندارد|دبير سنديكاي صنايع كنسرو ايران با انتقاد از ورود تن ماهي خارجي اظهار كرد: با توجه به كيفيت كنسرو‌هاي تن ماهي‌ توليد داخل، واردات تن ماهي توجيه اقتصادي ندارد. محمد سيدرضوي با ابراز تاسف از مشاهده كنسرو تن ماهي خارجي در فروشگاه‌ها به ايسنا گفت: كنسرو تن ماهي ايراني از كيفيت مرغوبي برخوردار است و مي‌تواند با تن ماهي‌هاي خارجي رقابت كند. وي با تاكيد بر رشد صادرات كنسرو تن ماهي ايراني، كيفيت اين محصول را هم براي استفاده در داخل و هم براي صادرات مناسب خواند و گفت: خوشبختانه صادرات كنسرو تن ماهي نيز پيشرفت كرده است. در حال حاضر تن ماهي تايلندي بهترين تن ماهي محسوب مي‌شود، اما بايد توجه داشت كه به دليل قيمت بالاي آن واردات اين كنسرو توجيه اقتصادي ندارد.

 

توليد اتوبوس نصف شد|توليد انواع اتوبوس در كشور 7/51 درصد كاهش يافت. به گزارش ايسنا، توليد انواع اتوبوس در كشور در تير‌ماه امسال مانند ماه‌هاي پيش از آن روند نزولي داشت. تير ماه امسال توليد انواع اتوبوس در شهاب‌خودرو با افت صد‌درصدي از هشت دستگاه در تير 1393 به صفر رسيد. در اين مدت توليد انواع اتوبوس در ياوران خودرو شرق با كاهش صد‌درصدي از دو دستگاه در تير 1393 به صفر كاهش يافت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون