• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3319 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد

سرخط خبرها

مهر| سردار مسعود جزايري، معاون فرهنگي و بسيج ستاد كل نيروهاي مسلح در حاشيه پنجمين همايش انديشه و قلم ارتش گفت: برگزاري رزمايش‌ها در نيروهاي مسلح اين‌گونه است كه برنامه‌ريزي جامعي براي طول سال درباره اين رزمايش‌ها انجام مي‌شود. جزايري افزود: بدون ترديد در وقت مقتضي اين رزمايش‌ها انجام خواهد شد و اميدواريم رزمايش موشكي را در موعد مقرر داشته باشيم.

ايرنا| علي يونسي، دستيار ويژه رييس‌جمهوري در امور اقوام و اقليت‌هاي ديني و مذهبي گفت: كساني هستند كه اين تفاوت‌ها را بر‌نمي‌تابند و قصد دارند اين تفاوت‌ها را به تضاد تبديل كنند و خداوند دشمن اين دشمني‌ها، تضادها و نزاع‌هاست. يونسي با بيان اينكه متاسفانه دشمنان قصد دارند كه با سوءاستفاده از تفاوت‌هاي قوميتي، مذهبي و ديني تضاد و اختلاف را در جامعه گسترش دهند، گفت: تفاوت در قوميت‌ها موجب مي‌شود تا ما به دنياي بزرگ‌تري پيوند بخوريم.

فارس| سردار نقدي در اجلاس سالانه اساتيد بسيجي با اشاره به اينكه نگاه اقتصاد عاريتي پيشرفت اقتصاد با كمك بيرون از مرزها است، بيان كرد: برخي مي‌گويند كه بايد سياست خارجي را تغيير دهيم و تحميل مستكبران را بپذيريم تا اقتصاد درست شود، اما اين نگاه به تعبير رهبر انقلاب، نگاهي كاملاً غلط، عقيم و بي‌فايده است.

تسنيم| دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران درباره امنيت مرزهاي آبي كشور گفت: امنيت مرزهاي آبي ما كاملا برقرار است و به هيچ قدرتي اجازه تجاوز به مرزهاي آبي را نمي‌دهيم. وي در پاسخ به اين سوال كه ارزيابي شما از تهديدات امريكايي‌ها عليه ايران چيست گفت: ما به تهديدات آنها مي‌خنديم.

فارس| عليرضا زاكاني، دبيركل جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در شانزدهمين نشست سالانه اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل گفت: جريان تجديدنظرطلب علاقه دارد ارزش‌گرايان را در چهره احمدي‌نژاد محدود كرده و آنها را به فساد و ناكارآمدي متهم كند.

مهر / دو گروه دزدان دريايي به فاصله هفت ساعت و در موقعيت‌هاي جغرافيايي متفاوت در حالي كه نفتكش ايراني قصد عبور از تنگه باب المندب در خليج عدن را داشت به آن هجوم آورده و ناوگروه سي‌و‌پنجم نيروي دريايي ارتش با اعزام تكاوران مستقر در ناوشكن جمهوري اسلامي ايران الوند به محدوده درگيري در هر دو مرحله دزدان را ناكام گذاشت.

ايرنا| الهام امين‌زاده، معاون حقوقي رييس‌جمهوري در اجلاس شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاه‌هاي اجرايي كه در وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح برگزار شد، گفت: دفاع، حق بنيادين هر موجودي است و هيچكس حق ندارد آن را سلب كند و افتخار مي‌كنيم كه وزير دفاع و همكاران‌شان از ما در هوا، آب، خاك و فضا دفاع مي‌كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون