• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3319 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد

پيدا و پنهان

حكم سعيد مرتضوي ايراد املايي داشت

حكم مجازات سعيد مرتضوي دادستان سابق تهران و رييس سابق سازمان تامين اجتماعي كه روز گذشته سخنگوي قوه قضاييه از صدور آن خبر داده بود هنوز به دست مرتضوي و وكلاي شاكيان نرسيده است. به گزارش «اعتماد»، روز گذشته سعيد مرتضوي و وكلاي شاكيان اين پرونده براي دريافت حكم به دادگاه كيفري استان تهران مراجعه كردند اما اين حكم به آنها داده نشد. بنا به آنچه اعلام شده است گويا حكم صادرشده داراي ايرادات املايي بوده است كه بايد اصلاح و سپس به شاكيان و متهم ارايه شود. احتمالا مراحل اصلاح و صدور حكم نيز تا پايان هفته جاري به طول مي‌انجامد.

 

انتقاد شهرام جزايري از مناظره‌هاي انتخاباتي

شهرام جزايري از محكومان مالي كه دوره محكوميت خود را گذرانده است روز گذشته در گفت‌وگويي كه با باشگاه خبرنگاران جوان داشت از مناظره‌هاي انتخاباتي شش سال پيش كه از وي در آن نام برده شده بود انتقاد كرد و گفت: «اي كاش رييس‌جمهور محترم وقت، براي جمع كردن راي از طرح‌ها و برنامه‌هاي بزرگ خودش استفاده مي‌كرد و آن موضوع 300 ميليون تومان شهرام جزايري را مطرح نمي‌كرد و از اين حيث هم از آن برادر محترم گله داشتم و گله‌ام را به رسانه‌ها عرض كردم. »

 

ياسر هاشمي: با «مهدي» تماس تلفني داريم

يكي از اعضاي خانواده هاشمي‌رفسنجاني در مورد نحوه ارتباط با مهدي هاشمي اظهار كرد: با «مهدي» تماس تلفني داريم. به گزارش ايسنا، ياسر هاشمي‌رفسنجاني همچنين در مورد وضعيت جسماني مهدي هاشمي گفت: حال او خوب است.

 

علت تغيير رييس «اوين» مشخص شد

سهراب سليماني از تغيير مديريت در زندان اوين خبر داد و افزود: يوسفي كه پيش از اين رييس زندان شهرري بوده است، اكنون به سمت رياست زندان اوين منصوب شده است. به گزارش ايسنا مديركل زندان‌هاي استان تهران در پاسخ به اين پرسش كه گفته مي‌شود جابه‌جايي صورت گرفته در رياست زندان اوين در ارتباط با مهدي هاشمي است، با تكذيب اين موضوع گفت: اين جابه‌جايي هيچ ارتباطي با موضوع مهدي هاشمي ندارد و در راستاي سياست‌هاي مديريتي در زندان‌هاست.

 

نامه سرگشاده سليمي نمين به آيت‌الله هاشمي

عباس سليمي نمين، مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران در نامه سرگشاده‌اي به آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، اظهارات نامبرده درگفت‌وگو با روزنامه گاردين را كه معمولا به نقل از وي، مطالب حاشيه‌سازي را منعكس مي‌كند، به نقد كشيد. به گزارش تسنيم در اين نامه آمده است: « حضرت‌عالي به عنوان سياستمداري برجسته و باسابقه به‌خوبي مطلعيد كه چرا در دهه اول انقلاب، امام خميني و در دهه دوم، آيت‌الله خامنه‌اي ورود به تعاملات سياسي با امريكا در چارچوب نظام بين‌الملل را پرمخاطره مي‌دانستند و مسوولان كشور را از غلتيدن در اين وادي به‌شدت پرهيز مي‌دادند. جناب آقاي هاشمي‌رفسنجاني! مطمئن باشيد اگر در دوران امام بحث ضرورت رابطه با امريكا را براي حل مشكلات كشور به صورت علني مطرح مي‌ساختيد با واكنش آن پير دوران مواجه مي‌شديد. »

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون