• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3319 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد

خبر كوتاه

اعلام وضعيت نارنجي به معناي آماده‌باش مردم نبود

مهر| اميرحسين ضيايي، رييس جمعيت هلال احمر ايران درباره زلزله هفته گذشته منطقه جوادآباد و اعلام وضعيت نارنجي از سوي اين نهاد، گفت: اعلام وضعيت نارنجي مربوط به تهران نبود بلكه در جمعيت هلال احمر كدهايي وجود دارد كه بر اساس آن نيروها فراخوانده مي‌شوند. وي افزود: با توجه به اينكه تعدادي از پيش‌لرزه‌ها به سمت بالا بود، جمعيت هلال احمر تمام نيروهاي خود را به شعب فراخواند اما به معناي آماده‌باش عمومي مردم نبود چراكه موسسه ژئوفيزيك تهران و به واسطه ستاد بحران بايد اعلام عمومي كنند.

 

مهر پايان بر پرونده متجاوز فراري

پليس| متجاوز به عنف در عمليات تعقيب و گريز پليس همدان به دليل اصابت گلوله كشته شد.

سرهنگ علي‌اصغر خرم، جانشين انتظامي همدان با اعلام اين خبر گفت: فرد شروري كه اقدام به ايجاد مزاحمت براي نواميس مردم كرده و چندين پرونده قطور در زمينه تجاوز به عنف در استان‌هاي همدان، زنجان، تهران و البرز داشت به دليل اصابت گلوله پليس كشته شد.

به گفته سرهنگ خرم، روز دستگيري، پس از مراجعه پليس و چند تن از شاكيان به خانه متهم، فرد شرور با استفاده از سلاح سرد چاقو و زخمي كردن چند تن از شاكيان از محل متواري مي‌شود.

وي اضافه كرد: پليس در حين تعقيب به وي دستور ايست مي‌دهد كه فرد شرور به دستور ايست پليس توجهي نكرده به اين منظور ماموران اقدام به تيراندازي به سمت وي مي‌كنند. جانشين فرماندهي انتظامي استان همدان اظهار كرد: شاكيان مجروح نيز براي مداوا به بيمارستان شهر رزن منتقل مي‌شوند. وي اضافه كرد: برادران فرد شرور پس از مطلع شدن از كشته‌شدن برادرشان با در‌دست‌داشتن سلاح سرد به شاكيان مجروح در بيمارستان حمله‌ور مي‌شوند. سرهنگ خرم روي اضافه كرد: با دخالت پليس اين افراد از بيمارستان فراري شده و تلاش پليس براي دستگيري آنها همچنان ادامه دارد. وي با ذكر اينكه ده‌ها مورد تخلف در پرونده شرور به هلاكت رسيده وجود دارد، توضيح داد: اين افراد در ملأعام اقدام به تعرض به زنان و دختران كرده همچنين در پرونده‌اي با ورود به يك باغ زن جوان حاضر در اين محل را در مقابل همسر مورد تعرض قرار مي‌دهند. وي گفت: با توجه به اينكه مردم رزن از اين شخص هراس داشتند اقدام به شكايت عليه وي نمي‌كردند ولي پس از به هلاكت رسيدن اين شرور شهروندان رزني ضمن تشكر از اقدام پليس، تخلفات اين فرد را گزارش دادند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون