• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3336 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

خبر كوتاه

دستكاري اسلحه به قتل انجاميد

باشگاه خبرنگاران| نوجواني 13 ساله هنگام دستكاري يك قبضه سلاح شكاري به اشتباه گلوله‌اي شليك كرد و منجر به كشته شدن دوستش شد. اين حادثه زماني رخ داد كه دو نوجوان 13 ساله در شهر ايوان ايلام در حال بازي با يك قبضه سلاح شكاري بودند كه ناگهان گلوله‌اي شليك و به سر يكي از دو نوجوان اصابت كرد كه منجر به مرگ او شد. پس از اين حادثه پليس ايوان پرونده‌اي تشكيل و رسيدگي به آن را در دستور كار قرار داده است.

 

مرگ كوهنورد با سقوط از آبشار 80 متري

ايرنا| كوهنوردي جوان با سقوط از ارتفاع 80 متري آبشار مارگون در اردكان يزد در دم جان باخت. خورشيدي، مسوول امداد و نجات جمعيت هلال احمر سپيدان با اعلام اين خبر گفت: كوهنوردي از گروه 69نفري كوهنوردان گلستان شيراز كه قصد داشتند به ارتفاعات آبشار مارگون صعود كنند از گروه جدا شد و به علت نا‌آشنايي با موقعيت جغرافيايي از ارتفاعات 80 متري آبشار سقوط كرد و جان خود را از دست داد. به گفته خورشيدي پس از اطلاع هلال‌احمر سپيدان از وقوع حادثه تيمي از امدادگران كوهستان به محل اعزام شدند اما كوهنورد سقوط كرده به دليل شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود.

 

كشف بيش از پنج تن مواد مخدر در هرمزگان

ايرنا| در يك هفته گذشته پنج تن و 358 كيلوگرم انواع مواد‌مخدر در استان كشف شد. سرهنگ علي ميرشمسي، جانشين فرمانده انتظامي هرمزگان گفت: در يك هفته گذشته هفت ميليون و 343 هزار نخ انواع سيگار قاچاق نيز كشف و ضبط شد. وي افزود: با تلاش شبانه‌روزي ماموران انتظامي و اجراي طرح‌هاي پاك‌سازي و ديگر طرح‌هاي انتظامي، شاهد كاهش 73 درصدي سرقت از اماكن خصوصي، كاهش 64 درصدي جرايم رايانه‌اي و كاهش 33 درصدي سرقت به عنف نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان بوديم. سرهنگ ميرشمسي تصريح كرد: دستگيري قاچاقچيان موادمخدر نيز در اين مدت 15درصد، اتباع بيگانه 86 درصد و كشف كالاي دخاني 896 درصد رشد داشت.

 

پلمب 272 كافي‌نت در پايتخت

اعتماد| رييس پليس تهران بزرگ از پملب 272 كافي‌نت متخلف در پنج ماه نخست سال جاري در تهران خبر داد. سردار ساجدي‌نيا اين اقدام پليس را در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور دانست و در شرح آن گفت: در پي ‌تخلفات متعدد و مكرر برخي از كافي‌نت‌هاي متخلف، پليس تهران بزرگ ضمن اجراي طرح برخورد با كافي‌نت‌هاي غيرمجاز و متخلف، از اين صنوف بازديد كرد. در اين طرح مالكان كافي‌نت‌هايي كه خلاف مقررات صنفي و هنجارهاي اجتماعي فعاليت داشته باشند، به عنوان متخلف شناخته و واحد صنفي آنها پلمب مي‌شود. به گفته سردار ساجدي نيا در اين طرح كه از ابتداي سال جاري (پنج ماه ابتدايي) اجرا شده است كارشناسان پليس فتا به همراه ماموران نظارت بر اماكن عمومي پليس تهران بزرگ پنج هزار و 280 مرتبه كافي‌نت‌ها را مورد بازديد قرار داده‌اند كه در نتيجه 272 كافي‌نت به خاطر تخلفات مالكان آن پلمب شد و 847 كافي‌نت ديگر نيز اخطاريه پلمب دريافت كرده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون