• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3336 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

تشكل ‌ها

افزايش قيمت مرغ به ۷۲۵۰ تومان|كاهش جوجه‌ريزي توسط مرغداران در ماه‌هاي اخير به علت مباحث مربوط به آنفلوآنزاي پرندگان موجب كاهش عرضه مرغ به بازار و افزايش قيمت به ۷۲۵۰ تومان در هر كيلوگرم مرغ شده است. به گزارش فارس، طي روزهاي اخير قيمت مرغ پس از يك دوره تقريبا طولاني كاهشي، افزايش يافته و در خرده‌فروشي‌ها شهر تهران به بالاتر از هفت هزار تومان در هر كيلوگرم رسيده است. قيمت منطقي مرغ براساس نظر محمود حجتي، وزير جهاد كشاورزي حدود 7500 تومان اعلام شده است و مرغداران هم بر اين اعتقادند كه عرضه مرغ با قيمتي كمتر از 7500 تومان براي آنها صرفه اقتصادي ندارد.

 

تاير چيني هم به جان توليد داخل افتاد|يك عضو انجمن توليدكنندگان تاير با بيان اينكه عرضه زياد تايرهاي بي‌كيفيت چيني باعث شده تا مردم بيشتر آنها را خريداري كنند، گفت: كارخانجات داخلي حجم توليد خود را در پنج ماه امسال ۱۵ درصد كاهش داده‌اند. عباس عباسي ابيانه با اشاره به اينكه واردات تاير در سال 93 نسبت به سال 92 نزديك 50 درصد افزايش يافته است، به تسنيم گفت: افزايش هرساله واردات تاير به كشور مشكلات زيادي را براي توليد‌كنندگان اين بخش به وجود آورده است.

 

ممنوعيت فروش پوشاك وارداتي بدون شناسه|معاونت امور اقتصادي و بازرگاني وزارت صنعت، معدن و تجارت طي بخشنامه‌اي ضوابط لازم در خصوص عرضه محصولات وارداتي پوشاك را به كليه اتحاديه‌هاي صنفي عرضه‌كننده پوشاك در سراسر كشور ابلاغ كرد. اين بخشنامه به استناد ماده (13) قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز، در جهت حمايت از توليد داخل و جلوگيري از عرضه پوشاك قاچاق در سراسر كشور به اجرا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون