• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3348 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور

ويــژه

اميرزاده رييس كميسيون احداث وخدمات فني و مهندسي شد

16 نفر از 18 نفر روساي كميسيون‌هاي دوره هشتم اتاق بازرگاني ايران انتخاب شدند و دو كميسيون صنايع پالايشي، پتروشيمي و ماليات، كار و تامين اجتماعي به دليل اينكه به حد نصاب نرسيد، براي ماه آينده ماند. انتخابات هيات رييسه كميسيون‌هاي دوره هشتم اتاق بازرگاني ايران برگزار شد و بر اين اساس از 18 كميسيون موجود 16 كميسيون اعضاي خود را شناختند. بنابراين گزارش، دو كميسيون صنايع پالايشي، پتروشيمي و ماليات، كار و تامين اجتماعي به دليل اينكه به حد نصاب نرسيد براي ماه آينده ماند. در اين انتخابات محمد اميرزاده به رياست كميسيون احداث و خدمات فني و مهندسي انتخاب شد.

 

هزينه سفر، خدمتي نو در ارايه خدمات به مشتريان

سايپانيوز| مدير بازاريابي و پيشبرد فروش گروه خودروسازي سايپا گفت: به مناسبت فرارسيدن اعياد غدير و قربان طرح فروش نوين گروه خودروسازي سايپا آغاز خواهد شد. به گزارش سايپانيوز، رضا تقوي از آغاز روش فروش جديد در راستاي تكريم و رضايتمندي مشتريان خبر داد و گفت: گروه خودروسازي سايپا اقدام به ايجاد طرح جديد «اتو خدمت سايپا» با شرايط استثنايي كرده است كه براي نخستين بار در كشور اجرايي شده و با هدف كمك به اقتصاد خانواده‌ها با شرايط ويژه انجام مي‌شود. وي افزود: به مشتريان پس از انتخاب محصول و زمان تحويل بر اساس قرارداد منعقد شده از زمان تكميل وجه تا زمان تحويل خودرو، مبلغي به صورت ماهيانه داده خواهد شد كه اين هديه ويژه به حساب بانكي اعلامي مشتري در زمان تحويل واريز مي‌شود.

 

پاييز طلايي رنو

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شركت نگين خودرو، همزمان با اتمام ماه شهريور و آغاز فصل هزار رنگ پاييز، نماينده رسمي RENAULT طرح فروش ويژه‌اي را آغاز كرد. شكوهي ضمن اعلام آغاز شرايط ويژه فروش محصولات رنو در فصل پاييز تصريح كرد: نگين خودرو در اين طرح محصولات خود را با روش‌هاي فروش نقدي، اقساطي، مشاركتي و با شرايط بسيار جذاب و بي‌سابقه‌اي عرضه مي‌كند. مدير بازاريابي نگين‌خودرو در ادامه افزود: داستر پرفروش‌ترين شاسي بلند اروپايي در فروش نقدي از تخفيف ۶ ميليون توماني بهره مي‌برد و قيمت خريد نقدي اين محصول ۹۲ ميليون تومان اعلام شده است. رنو داستر در فروش اقساطي با تسهيلات ۴۸ ميليوني عرضه شده و خريداران مي‌توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره كنند. اين ميزان تسهيلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نيز ارايه مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون