• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3353 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر

خبر كوتاه

دستگيري دو زورگير پايتخت

پليس| دو پسر جوان كه با يك اسلحه اقدام به زورگيري از شهروندان جنوب پايتخت مي‌كردند، توسط پليس شناسايي و دستگير شدند. ساعت 11:00 بيست و پنجم شهريور ماه ماموران كلانتري 177خاورشهر حين گشت‌زني با خودرو سازماني سطح حوزه بوده كه تعدادي از شهروندان به آنان مراجعه و اعلام داشتند به تازگي دو نفر سارق سابقه‌دار در حالي كه با خود اسلحه كلت شاه كش دارند اقدام به زورگيري از شهروندان در محدوده شهر ري مي‌كنند و پس از ارتكاب جرم در داخل آلونكي در موقعيت جاده اشرف‌آباد به محمود‌آباد مخفي شده‌اند. به دنبال اظهارات شهروندان با توجه به حساسيت موضوع سريعا تيمي ويژه از ماموران تخصصي كلانتري 177خاورشهر تشكيل شد و رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند كه بلافاصله در موقعيت حاضر مشاهده شد متهمان داخل آلونك هستند. يكي از متهمان كه بعدا خود را به هويت اشرف معرفي كرد به محض مشاهده ماموران پا به فرار گذاشت كه يكي از ماموران اقدام به تعقيب متهم و با تلاش فراوان نسبت به دستگيري وي اقدام كرد كه در همين حين متهم با مامور درگير شده و مامور كلانتري با اقتدار و با به كارگيري فنون دفاع شخصي و رزمي متهم را دستگير كرد و به داخل آلونك انتقال داد. در ادامه يكي ديگر از متهمان به هويت سياوش نيز دستگير كه از وي يك عدد ترازوي توزين مواد مخدر كشف شد.

همچنين از محل دستگيري متهمان يك قبضه اسلحه شبيه شاه‌كش فاقد فشنگ شماره، يك قبضه چاقو غير متعارف تعداد سه دستگاه گوشي موبايل و همچنين دو دستگاه موتو‌سيكلت هوندا كه پلاك آن نيز دستنويس بود، كشف و توقيف شد. متهمان به كلانتري منتقل و هر دو نفر اعتراف كردند داراي سابقه كيفري بوده و اعتياد به مواد مخدر نيز دارند. سرهنگ خليل شهبازي، سركلانتر نهم پليس پايتخت با اعلام اين خبر گفت: با توجه به سوابق متعدد اين نوع سرقت‌ها از شهروندان در آگاهي شهر‌ري پرونده متهمان پس از تحقيقات مقدماتي جهت بررسي تخصصي‌تر در اختيار كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

 

سه كشته در يك تصادف

باشگاه خبرنگاران| مدير روابط عمومي اورژانس كشور از فوت سه نفر بر اثر تصادف در محور كرج - قزوين خبر داد. مهين علي‌پور، مدير روابط عمومي اورژانس در‌اين‌باره گفت: بامداد يكشنبه دو دستگاه خودرو پژو 405 و سمند با يكديگر برخورد كردند. پس از اعلام حادثه، پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مشخص شد سه تن از سرنشينان جان خود را از دست دادند و همچنين شش آقا مصدوم شدند. علي‌پور تصريح كرد: مصدومين حادثه ياد شده، توسط عوامل اورژانس به بيمارستان امام جعفر‌صادق(ع) واقع در هشتگرد اعزام شدند.

 

آتش‌سوزي اتوبوس مسافربري

ايرنا| سخنگوي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر از حادثه ديدن 40 تن از افراد در حادثه حريق اتوبوس در همدان خبر داد. سيد مصطفي مرتضوي، سخنگوي سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر درباره حريق اتوبوس در محور همدان - رزن اظهار كرد: صبح امروز و در ساعت 11: 17 دقيقه يكشنبه يك دستگاه اتوبوس در محور همدان- رزن (ابتداي روستاي گرمك) آتش گرفت. وي در ادامه با اشاره به حادثه‌ديدگي 40 تن از افراد در اين سانحه افزود: 40 نفر از سرنشينان اتوبوس توسط نيروهاي امدادي هلال احمر در پايگاه گردنه آوج اسكان داده شدند. مرتضوي با اشاره به اعزام يك تيم سه نفره شامل سه‌نفر به محل حادثه تصريح كرد: حادثه ياد‌شده هيچ گونه مصدومي در پي نداشته است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون