• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3353 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر

جهان

آلگري: يوونتوس در شرايط بدي قرار دارد و كسي نمي‌تواند منكر آن شود / تعطيلات ملي فرصت خوبي براي بازگشت ما خواهد بود/ نمي‌توانم بگويم اسكودتو را فتح مي‌كنيم، اما مطمئنا مدعي اصلي آن خواهيم بود/ از نظر فشار بازي همه‌چيز متعادل بود.

فرانچسكو توتي، كاپيتان رم، به علت مصدوميت دو ماه قادر به همراهي اين تيم در مسابقات سري آ و ليگ قهرمانان اروپا نخواهد بود.

سيمونه: منصفانه است بگويم در راه خود قدم بر نداشتيم / بازي بسيار سختي را مقابل ويارئال پشت سر گذاشتيم و در نهايت با عملكردي بد نتيجه را هم واگذار كرديم/ ما مقابل تيمي منظم و سخت‌كوش بازي كرديم/ تيم‌ها در صدر جدول خيلي نزديك هستند/ به مصدوميت مسي فكر نمي‌كنم و تنها به ديدار مقابل بنفيكا فكر مي‌كنم.

پيگريني: در آينده بايد در هر ديدار مثل يك فينال به ميدان برويم / روي چند توپ خيلي بد دفاع كرديم/ با اينكه دو گل تاتنهام آفسايد بود اما داور را سرزنش نمي‌كنم و ما مستحق شكست بوديم.

بنيتس: موقعيت‌هاي كافي براي كسب سه امتياز را داشتيم اما متاسفانه نتوانستيم به برتري برسيم / بايد در كنار اضطراب خود بهتر عمل كنيم/ مسي بازيكن ما نيست و من نمي‌توانم در خصوص مصدوميت او اظهارنظر كنم/ مالاگا براي نجات به دروازه‌بانش متكي بود.

انريكه: بايد بتوانيم با نبود مسي كنار بيايم / بار ديگر يك گل احمقانه دريافت كرديم/ باز هم پنالتي از دست داديم و بايد از اين حيث بهتر شويم/ مسي سرنوشت بسياري از بازي‌ها را براي ما رقم زده است اما بدون او هم با همين شيوه بازي مي‌كنيم.

يك نشريه انگليسي مدعي شد كه سران باشگاه ليورپول آماده مذاكره با سرمربي فصل گذشته بورسيا دورتموند هستند.

كريستيانو رونالدو: دلم براي وين روني تنگ شده است / اسمش را گذاشته بودم پيتبول

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون