• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3390 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ آبان

خبر كوتاه

عدم شناسايي 10جانباخته ايراني منا

ايسنا| مديركل پزشكي قانوني استان تهران از افتتاح هجدهمين مركز پزشكي قانوني اين استان در شهرستان بهارستان خبر داد. مسعود قادي‌پاشا گفت: هجدهمين مركز پزشكي قانوني استان تهران در شهرستان بهارستان حدود يك ماه آينده افتتاح خواهد شد. او همچنين درباره اقدامات انجام‌شده از سوي پزشكي قانوني در فاجعه منا نيز اظهاركرد: پس از اين فاجعه 172 جسد به اداره كل پزشكي قانوني انتقال داده شد كه از اين بين 10 جسد تاكنون شناسايي نشده‌اند. قادي‌پاشا با بيان اينكه نمونه DNA از اين افراد استخراج شده است، گفت: اما خانواده‌هاي اين افراد نيامده‌اند و اگر چنانچه خانواده‌شان به پزشكي قانوني مراجعه كنند پس از اخذ نمونه DNA از آنان امكان شناسايي اجساد وجود دارد.

 

پاتك پليس به پاتوق شش مجرم

پليس| در عمليات ضربتي پليس پايتخت، شش مجرم تحت تعقيب دستگير شدند. سرهنگ احداله يوسفوند، رييس كلانتري 151يافت‌آباد گفت: در پي ارجاع چندين فقره شكايات مردمي مبني بر تجمع اراذل و اوباش و سارقان در باغ‌هاي بلوار الغدير پرونده‌اي در اين رابطه در معاونت تجسس كلانتري 151 يافت‌آباد تشكيل شد. تيمي از ماموران اين يگان رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و در ادامه در ساعت 2230 شب گذشته واحد‌هاي گشتي كلانتري يافت‌آباد در مكان مورد نظر حضور پيدا كردند و با اجراي طرح به مقابله با اراذل پرداختند. ماموران نيروي انتظامي در خلال اين طرح متوجه فرار افرادي شدند كه به تعقيب و گريز متهمان پرداخته و موفق شدند با شليك تير جنگلي شش نفر از متهمان را دستگير كنند. به گفته سرهنگ يوسفوند از محل اختفاي آنان يك دستگاه باتوم فلزي و چهار عدد شاه‌كليد و يك ست زيورآلات نقره كشف شد كه متهمان به همراه اموال مكشوفه به كلانتري دلالت و پس از تكميل پرونده در اختيار كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

تيراندازي مرگبار
در مكزيك

ايسنا| در جريان تيراندازي در محل برگزاري مسابقه جنگ‌خروس‌ها در جنوب مكزيك 10 تن كشته شدند. در اين حادثه كه در ايالت «گوئررو» اتفاق افتاد شليك گلوله جان 10 تن را گرفت. طبق اعلام پليس محلي ايالت «گوئررو»، تعدادي فرد مسلح با حضور در محل برگزاري اين مسابقه اقدام به تيراندازي به تماشاچيان حاضر كردند. در اين حادثه شش تن از جمله يك كودك 12 ساله جان باخته‌اند اما چهار نفر ديگر پس از انتقال به بيمارستان و به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. همچنين در جريان اين حادثه چند نفر ديگر هم مجروح و در بيمارستان بستري شدند. پليس مكزيك با اعلام اينكه جست‌وجوها براي شناسايي متهمان اين حادثه در حال انجام است از ارايه جزييات بيشتر خودداري كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون