• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3105 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

خبر كوتاه

جزييات زلزله 4/5 ريشتري سيرمند هرمزگان

مهر| زلزله غروب دوشنبه در منطقه فين استان هرمزگان تلفات جاني نداشت.
دكتر پيرحسين كوليوند، رييس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر با اعلام اين خبر گفت: در همان لحظات اوليه زلزله و با حضور امدادگران هلال احمر مشخص شد در روستاي سيرمند، قطع برق و ترك‌خوردگي خانه‌هاي قديمي رخ داده اما خوشبختانه اين زلزله تلفات جاني نداشته است. بر اثر اين سانحه 45 منزل مسكوني قديمي اين روستا آسيب ديده است. كوليوند به برپايي 74 دستگاه چادر در سه اردوگاه اسكان اضطراري اشاره كرد و گفت: در اين روستا كه 157 نفر خانوار دارد در حال حاضر220 تخته پتو و 140 تخته موكت به همراه 27 شعله والور ميان حادثه‌ديدگان توزيع شده است.

 

56  كشته در تصادفي مرگبار در پاكستان

ايسنا| در تصادف مرگبار يك دستگاه كاميون با يك اتوبوس مسافربري در پاكستان دست كم 56 تن كشته شدند.
بنا بر اعلام پليس پاكستان اين دو خودرو كه در مسير مقابل هم در حال حركت بودند در شهر «خيرپور» در جنوب پاكستان با يكديگر برخورد كردند كه به دنبال آن 56 تن از سرنشينان دو خودرو كشته شدند. يكي از مقامات ارشد پليس پاكستان در تشريح اين حادثه گفته است: اتوبوس مسافربري پس از آنكه از مسير اصلي خود منحرف شد با كاميوني كه در جهت مقابل در حركت بود برخورد كرد و اين حادثه رخ داد. در اين حادثه 18 مسافر ديگر هم مجروح شدند و همچنين در ميان قربانيان 17 زن و 18 كودك هم بوده‌اند. كيفيت پايين جاده‌ها در پاكستان، نامناسب بودن وسايل نقليه و عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي از عوامل وقوع سوانح رانندگي مرگبار در پاكستان است.

 

سكه جان كودك هفت ساله بهشهري را گرفت

ايرنا| كودك هفت ساله‌يي در روستاي «كلاك» بهشهر به دليل بلعيدن سكه هنگام بازي، جان باخت.
سعادت‌فر، مسوول روابط عمومي اداره كل پزشكي قانوني استان مازندران با تاييد اين خبر گفت: محمد حقاني كلاكي، فرزند محمد علي كه به تنهايي در اتاقش مشغول بازي بود، سكه‌يي را در دهانش گذاشت كه با بلعيدن آن، راه تنفسش بند آمد و جان باخت. اين حادثه هنگامي رخ داد كه كودك در منزل تنها بود و كسي حضور نداشت تا او را از مرگ نجات دهد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون