• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3431 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۴ دي

خبر كوتاه

صدور قرار بازداشت برای سوشا مکانی
ايسنا| یک مقام قضایی از صدور قرار بازداشت موقت برای سوشا مکانی دروازه‌بان تیم پرسپولیس خبر داد.این مقام قضایی اظهار کرد: با صدور قرار بازداشت موقت، سوشا مکانی به زندان منتقل شد. وی درباره انتشار عکس‌های سوشا مکانی دروازه‌بان تیم پرسپولیس و تیم ملی در فضای مجازی نیز گفته بود: وی به شعبه ویژه رسیدگی به جرایم ورزشی در دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده‌ و باید ظرف مهلت قانونی از زمان ابلاغ در دادسرا حضور یابد.

موادفروشي كه با شليك گلوله از پاي درآمد
تسنيم| مواد فروشان اصلي منطقه فرحزاد كه براي فرار از دست پليس با سلاح به سمت ماموران حمله ور شدند با شليك پليس از پاي درآمدند. حوالي ساعت 5 صبح يازدهم دي ماه وقتي ماموران انتظامي قصد دستگيري دو تن از موادفروشان اصلي منطقه فرحزاد را داشتند، با قمه و چوب مورد حمله آنها قرار گرفتند. بنابراين بنا به استناد به قانون به كارگيري سلاح، اقدام به شليك تير هوايي كردند كه با توجه به تسليم نشدن موادفروشان، در ادامه تيراندازي، دو تير به سمت پاي متهمان شليك شد كه يكي از آنها به علت خونريزي جان خود را ازدست داد. پس از اين اتفاق مراتب به بازپرس كشيك قتل اعلام و سجاد منافي آذر، بازپرس سوم دادسراي جنايي تهران دستور تحقيقات بيشتر در رابطه با اين اتفاق را صادر كرد.

پسر ۱۲ ساله از چنگال آدم‌‌ربايان آزاد شد
فارس| روز شنبه سه فرد ناشناس با يك دستگاه خودروي سواري پژو پسربچه 12ساله را از جلوي در منزل‌شان در شهرستان نرماشير ربودند. فرمانده انتظامي شهرستان فهرج گفت: پس از وقوع جرم تيم‌هاي تخصصي پليس تشكيل و با اعزام به‌موقع پليس به محورهاي خروجي و ورودي بخش مركزي شهرستان فهرج استان فارس كنترل شهرستان به دست گرفته شد. مهدي پنجعلي‌زاده افزود: آدم‌‌ربايان با مشاهده حضور به‌موقع پليس و تشديد فعاليت‌هاي انتظامي در راه‌هاي خروجي و ورودي، فرد ربوده شده را آزاد و از محل متواري شدند. در تحقيقات و بررسي‌هاي صورت گرفته گروگانگيران شناسايي شده و تلاش براي دستگيري آنها ادامه دارد. علت اين آدم‌‌ربايي اختلافات مالي عنوان شده است.

دستگيري باند فروش ظروف كرايه سرقتي
ايرنا| سه نفر كه با هويت‌هاي ناشناس با ارايه مدارك جعلي و چك‌هاي سرقتي و بدون اعتبار، ظروف آشپزخانه را كرايه و بدون تحويل آن به صاحبان‌شان، اجناس را به فروش مي‌رساندند دستگير شدند. رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: متهمان در بازجويي‌هاي صورت گرفته به 60 فقره كلاهبرداري از طريق كرايه ظروف آشپرخانه به ارزش سه ميليارد و 65 ميليون ريال اعتراف كرده‌اند. تاكنون 51 نفر از شاكيان اين پرونده شناسايي و افرادي نيز كه با اين روش از آنان كلاهبرداري شده مي‌توانند با پليس آگاهي استان مركزي با شماره تلفن 0862184018 تماس برقرار كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون