• ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3442 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

تشكل‌ها

مقابله بازار با افزايش قيمت لبنيات|دبير انجمن صنايع لبني با اشاره به اينكه قيمت محصولات لبني براساس آخرين دستور العمل قيمت‌گذاري است، گفت: اگر كارخانه‌اي تخلف كرده است سازمان حمايت با آن برخورد و به تعريزات معرفي كند. رضا باكري با اشاره به اينكه كارخانجات لبني محصولات خود را مطابق آخرين دستورالعمل قيمت‌گذاري لبنيات به فروش مي‌رسانند، اظهار داشت: با وجود آنكه مجوز افزايش 6 درصدي قيمت لبنيات صادر شده، اما بازار كشش افزايش قيمت را نداشته و ما همچنان محصولات خود را با قيمت‌هاي گذشته به فروش   مي‌رسانيم.

جمع‌آوري يخچال‌هاي فرسوده |بر اساس تحقيقات صورت گرفته 30 درصد مصرف مردم در بخش خانگي مربوط به يخچال و فريزر، 20 درصد مربوط به روشنايي و حدود 30 درصد مربوط به سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي است، لذا بر اساس اقدامات صورت گرفته قرار است كه يخچال‌هاي فرسوده جمع‌آوري و يخچال جديد با 20 تا 30 درصد تخفيف به متقاضيان تحويل داده شود. ارتقاي يك تا دو رتبه‌اي مصرف انرژي در يخچال‌ها و فريزرها در دستور كار قرار گرفته است كه با احتساب توليد 660 هزار دستگاه يخچال با سامانه جديد، رقم بسيار بالايي از صرفه‌ جويي در زمينه مصرف خانگي حاصل خواهد شد.

افزايش صادرات تخم‌مرغ |رييس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي، افزايش دو برابري صادرات تخم‌مرغ به عراق را مهم‌ترين دليل گراني آن عنوان كرد و در عين حال اظهار كرد: متاسفانه قيمت مرغ مجددا به دليل توليد و عرضه بالا كاهش يافت. مهدي يوسف‌خاني، اظهار كرد: متاسفانه قيمت مرغ مجددا به دليل توليد و عرضه بالا كاهش يافت و در حال حاضر قيمت هر كيلوگرم مرغ در خرده‌فروشي 5400 تومان، عمده‌فروشي 4900 تومان، كشتارگاه 4800 و ميدان بهمن 4600 تومان است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون