• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3442 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۷ دي

سرخط خبرها

   گراميداشت زنده‌ياد بهمن جلالي روز جمعه در هفتمين روز «يك روز با عكاسان» برگزار شد و با پخش كليپي، عكاسان و حاضران به احترام جلالي ايستادند و او را تشويق كردند. در اين مراسم همچنين رضا كيانيان به عنوان عضو افتخاري انجمن عكاسان سينماي ايران انتخاب شد.
   يكصد و چهل و ششمين برنامه سينماتك خانه هنرمندان ايران دوشنبه ۲۸ دي ‌ماه ساعت 17:30 به نمايش دو فيلم مستند با عنوان «بدبده» و «چنين كنند حكايت» ساخته محمدرضا اصلاني اختصاص دارد. نشست نقد و بررسي اين دو فيلم مستند با حضور رامتين شهبازي و كيوان كثيريان برگزار مي‌شود.
     حميد جبلي با حكمي از سوي مهدي آشنا دبير بخش «پوستر و عكس» نوزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر دانشگاهي به عنوان مدير هنري بخش «پوستر و عكس» اين جشنواره منصوب شد.  مهر
      فيلم «دختر» به كارگرداني رضا ميركريمي آخرين مراحل فني را پشت سر مي‌گذارد تا نسخه كامل آن در روزهاي آينده تحويل دبيرخانه سي و چهارمين فيلم فجر شود.  
   پيش فروش بليت‌هاي مردمي جشنواره فيلم فجر از ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه، ۲۹ دي ماه آغاز و تا نيمه‌شب (ساعت ۲۴) چهارشنبه ۳۰ دي‌ماه ادامه خواهد داشت. متقاضيان پيش خريد بليت فيلم‌‌هاي جشنواره مي‌توانند از طريق سايت پيش‌فروش به نشاني Fajrticket. ir بليت‌هاي مورد نظر خود را تهيه كنند. اسامي فيلم‌ها، سانس‌ها و سينماهاي نمايش‌دهنده همزمان با آغاز پيش‌فروش روي سايت جشنواره قرار مي‌گيرد.
   علي نصيريان خبر منتشر شده از سوي بعضي رسانه‌ها مبني براينكه به عنوان يكي از داوران جشنواره سي و چهارم انتخاب شده است را تكذيب كرد. به گفته نصيريان هيچ پيشنهادي در اين باره از سوي جشنواره فيلم فجر به او ارايه نشده است و او اين روزها درگير بيماري همسرش است. خبرآنلاين

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون