• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3470 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱ اسفند

الياس حضرتي، عضو ليست انتخاباتي اصلاح‌طلبان تهران:

هفتم اسفند انتخاب بين برجاميان و نابرجاميان است

الياس حضرتي، عضو ليست انتخاباتي اصلاح‌طلبان اعلام كرد اصلاح‌طلبان براساس سياست خرداد 92 و تجربه موفق گذشته با تمام توان به ميدان آمده‌اند. به اعتقاد مدير مسوول روزنامه اعتماد و تعادل اصلاح‌طلبان بار ديگر يك تجربه تاريخي موفق را دوباره مي‌آزمايند. اين عضو ارشد حزب اعتماد ملي با بيان اينكه بايد همه ملت دست در دست هم تجربه و موفقيت خرداد 92 را با شكلي زيباتر دنبال كنند، اظهار داشت: ملت ما هر زمان كه احساس كند تعاملي درست و حركتي منطقي و عاقلانه از سوي مسوولان و تصميم‌گيران‌شان اتخاذ شده است، پاسخ مثبت داده‌اند و آنجا كه احساس كردند تفرقه و اختلافي وجود دارد ملت نيز آرام خودشان را كنار كشيده‌اند.
 به گزارش ايلنا، كانديداي اصلاح‌طلبان در تهران ادامه داد: ما تجارب گذشته را داريم كه در انتخابات شوراي دوم، صنوف صف‌كشي كرده‌اند و هر‌كس ليست جداگانه‌اي داد و ملت در انتخابات حضور چشمگيري نداشتند كه نتيجه آن تفرقه، شورايي شد كه از درونش شخصي به نام احمدي‌نژاد شهردار تهران شد.  مديرمسوول روزنامه اعتماد و تعادل با بيان اينكه تعدد نامزدهاي انتخابات رياست‌جمهوري در سال ۸۴ منجر به رياست‌جمهوري احمدي‌نژاد شد، اظهار داشت: در انتخابات رياست‌جمهوري گذشته، مردم شاهد بودند كه آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني با وجود رد‌صلاحيت از انتخابات قهر نكرد و با تمام عظمت و شناسنامه انقلابي خود در‌ها را نبست و اعلاميه نداد و تحريم نكرد بلكه با روي گشاده به ميدان آمد و به ملت اعلام كرد كه سياست تصميمات تلخ بسياري دارد اما بايد به پاي صندوق‌ها بيايند و از كانديداهاي خود حمايت كنند.  
حضرتي با اشاره به كناره‌گيري عارف از انتخابات رياست‌جمهوري در سال ۹۲ تصريح كرد: دكتر عارف نيز در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت‌نام كرد، ستاد تشكيل داد، سفر استاني بسياري داشت، مناظره تلويزيوني انجام داد اما در لحظه آخر براي منافع ملت يك تصميم تاريخي گرفت و به نفع روحاني كنار رفت.
 او افزود: رييس دولت اصلاحات نيز زماني كه احساس كرد ممكن است آمدنش تفرقه و اختلافي را دامنگير ملت كند و ملت را كه توان و كشش گرفتاري ديگري را ندارند به دردسر بيندازند، اصلا ثبت‌نام نكرد.  اين داوطلب اصلاح‌طلب انتخابات مجلس دهم با يادآوري شرايط كنوني خاطرنشان كرد: اكنون همه با هم يكي شده‌ايم، يك تصوير زيبا و متحد، يك حركت ملي دقيق به سمت پشتيباني از يك رييس‌جمهور عاقل كه با شخصيت او در صحبت‌ها، مناظره‌ها و تاكنون از عمل به وعده‌هايش همه ملت پاسخ مثبت دهيم.
اين كانديداي انتخابات مجلس دهم با بيان اينكه انتخابات ۹۲ يك نقطه عطف تاريخي است براي ما كه نشان از تصميمي درست دارد، ابراز داشت: اكنون نيز با تمام مسائل و مشكلات و نامهرباني‌ها و تنگنا‌ها تعداد زيادي از چهره‌هاي محبوب اصلاح‌طلب كه زمينه راي‌آوري قوي داشته‌اند، نتوانستند ثبت‌نام كنند. حضرتي با بيان اينكه براساس سياست خرداد ۹۲ و تجربه موفق گذشته با تمام توان به ميدان آمده‌ايم، عنوان كرد: ما ليستي را تشكيل داده‌ايم از افرادي كه چندان مشهور نيستند اما شخصيت‌هاي وزين و عالمي هستند. امروز بار ديگر يك تجربه تاريخي موفق را دوباره مي‌آزماييم. بايد همه ملت دست در دست هم تجربه و موفقيت خرداد ۹۲ را با شكلي زيبا‌تر دنبال كنند.
 او تاكيد كرد: همه بايد براي انتخابات آماده شويم، همه اقوام و مذاهب و زبان‌ها كه در پازل زيباي كشور ايران مستقرند يكدل و همراه، به ياري خداوند در جمعه آينده پرچم برجاميان را بالا‌تر از همه پرچم‌ها به اهتزاز درآوريم.  
اين نماينده ادوار مجلس با اشاره به ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حاميان دولت بيان كرد: تشكيل ليست را در اين گام كه گام دوم است، كافي نمي‌دانيم؛ در گام سوم با دوستان اعتدالي، ائتلاف بزرگ‌تري را تشكيل داده‌ايم كه ليستي كامل‌تر و فرا‌تر از ليست اصلاح‌طلبان به دست آمد و اعلام شد تقسيم‌بندي اصلاح‌طلب، اعتدالگرا و اصولگرا به گامي بالا‌تر تحت عنوان برجاميان و نابرجاميان تغيير يافته كه يك نشانه و يك علامت و پيام در جهت اصلاح امور مشكلات كشور است. حضرتي يادآور شد: برجاميان يك جمعيت و طيف وسيع را ذيل خود دارند كه آن جريان بزرگ، اصيل و ريشه‌دار اصلاح‌طلبي و اعتداليون است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون