• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3472 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند

افراط و تفريط چالش جامعه است


 طيبه سياوشي، كانديداي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاين» با بيان اينكه مجلس به عنوان نهادي مردمي در هر دوره‌اي از اهميت برخوردار است و مشاركت حداكثري در اين انتخابات مي‌تواند بنيان‌هاي دمكراتيك در كشور را تحكيم بخشد، گفت: انتخابات مجلس دهم نخستين انتخابات بعد از موفقيت بزرگ مذاكرات هسته‌اي و برجام است و اجرايي كردن برجام نيازمند قانونگذاري و توجه ويژه‌اي است كه مردم بتوانند نتايج عملي برجام را در زندگي خود لمس كنند.
او افزود: تركيب مجلس دهم مي‌تواند پيام مهمي براي كشورهاي منطقه و نظام بين‌الملل نيز باشد.
عضو ليست ائتلاف اصلاح‌طلبان در پاسخ به اين سوال كه چه چالش‌هايي پيش روي مجلس دهم است، گفت: افراط و تفريط از جمله چالش‌هاي پيش روي جامعه است كه بايد با خردورزي، عقلانيت و اعتدال در جهت هر چه متعادل كردن جامعه قدم برداشت. سياوشي ادامه داد: قانون‌مداري شايد مهم‌ترين عاملي است كه مي‌تواند جامعه ما را از گزند تندروي‌ها و كژروي‌ها باز دارد. اين كانديداي دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در رابطه با اينكه چه كارهايي براي حوزه زنان و بهبود وضعيت آنها در جامعه در برنامه‌هاي خود دارد، به « اعتمادآنلاين» گفت: فراهم كردن بستري براي مشاركت فعال و گسترده زنان در عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي و برطرف كردن تبعيض‌هاي جنسيتي از جمله اموري است كه در مجلس دهم پيگيري خواهم كرد.
طيبه سياوشي در رابطه با حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه نيز با بيان اينكه اگر مردم در انتخابات شركت كنند نتيجه‌اي چون سال 92 در پيش رو خواهيم داشت، گفت: در صورتي كه در انتخابات شركت فعال نداشته باشيم برخي از افراطيون با آراي اندك كرسي‌هاي مجلس را از آن خود خواهند كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون