• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3472 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند

خبر

تبليغات اصلاح‌طلبان با عنوان «ليست اميد» انجام مي‌شود
اصلاح‌طلبان تصميم گرفته‌اند نام ليست خود را تغيير دهند. روز گذشته علي صوفي، رييس ستاد انتخابات ائتلاف اصلاح‌طلبان و حاميان دولت در تهران اعلام كرد از امروز نام ليست ائتلاف 92 – گام دوم به ليست اميد تغيير خواهد كرد.  رييس ستاد انتخاباتي اصلاح‌طلبان در تهران گفت: از امروز دوشنبه تبليغات اصلاح‌طلبان براي انتخابات مجلس تحت عنوان «ليست اميد» انجام مي‌شود و ليست گام دوم و ائتلاف ۹۲ با عنوان ليست اميد به مردم معرفي مي‌شود. وي با اشاره به عملكرد صداو سيما گفت: به نظر همه تحليلگران صداوسيما در اين خصوص عملكرد ضعيفي از خود نشان داده‌اند و كاملا يك‌طرفه عمل مي‌كنند به گونه‌اي كه يك جناح كاملا از امكانات رسانه ملي بهره‌مند است و اگر هم خبري از اصلاح‌طلبان در رسانه ملي منعكس شود، كاملا جهت‌دار است؛ به گونه‌اي كه هيچ يك از اصلاح‌طلبان رغبت ندارند با صداوسيما مصاحبه داشته باشند.

احمد مازني: لبخند را به لبان مردم بازگردانيم
نامزد اصلاح‌طلبان تهران گفت: امروز جامعه ما از نظر شادماني در جايگاه شايسته‌اي قرار ندارد و معتقدم بايد همه توان دولت و مجلس براي ايجاد امنيت و آرامش روحي جامعه به خدمت گرفته شود. احمد مازني در گفت‌وگو با ايلنا، افزود: يك جامعه غمگين نمي‌تواند در مسير پيشرفت گام بردارد و افسردگي اجتماعي سمي مهلك است كه بر اساس آمارهاي موجود اين وضعيت نگران‌كننده است و بايد ظرفيت‌هاي فرهنگي و هنري در اين راستا به كار گرفته شود. اين مدرس دانشگاه و پژوهشگر اجتماعي ادامه داد: شاد كردن جامعه، يكي از عبادات بزرگ است و به صورت‌هاي گوناگون در روايات بسياري وارد شده و اين روايت‌ها بيانگر اين حقيقت است كه شاد كردن افراد محبوب‌ترين عبادت‌ها نزد خداي متعال است. او با اشاره به آمارهاي متعدد آسيب‌هاي اجتماعي گفت: وقتي كار‌شناسان مسائل اجتماعي مكررا زنگ‌هاي هشدار در ارتباط با آسيب‌هاي اجتماعي را به صدا در آوردند و وقتي آمار اعتياد و طلاق را به عنوان هشدار براي آينده ايران بيان كردند بايد مجلس شوراي اسلامي در برنامه ششم در برنامه ششم توسعه توجه بيشتري به سلامت اجتماعي مي‌كرد، چرا كه اين موضوع زنگ خطري براي جامعه خواهد بود. مازني گفت: اميدوارم مجلس دهم در تدوين و تصويب برنامه ششم توجه بيشتري به سلامت اجتماعي داشته باشد تا شاهد كمتر شدن آسيب‌هاي اجتماعي و افزايش نشاط اجتماعي باشيم.

با حضور حداكثري مردم، پيروز انتخابات هستيم
نامزد اصلاح‌طلبان تهران گفت: با حضور حداكثري در پاي صندوق‌هاي راي، اصلاح‌طلبان هستند كه پيروز اين انتخابات خواهند بود.  عليرضا رحيمي‌ در گفت‌وگو با ايلنا، در خصوص استقبال از انتخابات مجلس و اقبال عمومي به سمت اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به اتفاق‌هاي رخ داده در انتخابات رياست‌جمهوري سال ۹۲ اقبال مردم به اصلاح‌طلبان قابل پيش‌بيني بود، زيرا اكنون بعد از دو سال مردم طعم آن انتخاب را كه بهتر شدن وضعيت اقتصادي و اجتماعي است درك مي‌كنند. او افزود: پيش‌بيني اعضاي ليست اصلاح‌طلبان اين است كه اگر مانند سال ۹۲ مردم و خصوصا زنان به پاي صندوق‌هاي راي بيايند و حضور حداكثري در پاي صندوق‌هاي راي داشته باشيم، قريب به يقين اين اصلاح‌طلبان هستند كه پيروز اين انتخابات خواهند بود.    كانديداي اصلاح‌طلبان براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در پايان ليست ائتلاف فراگير اصلاح‌طلبان و حاميان دولت را تنها ليستي دانست كه به زنان و جوانان اهميت داده و نمونه آن حضور هشت زن در اين ليست است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون