• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3472 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳ اسفند

خبر كوتاه

دستگيري قاتل مسلح پس از 33روز فرار
ايرنا| (م. ت) قاتلي كه در مسير انتقال از يك زندان به زندان ديگر در استان كرمان، طي انجام عمليات مسلحانه توسط همدستانش فراري داده شده بود دستگير شد. يوسف سبحاني، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان عنبرآباد استان كرمان گفت: بررسي‌هاي اطلاعاتي حكايت از اين است كه دو نفر از افراد نقاب‌پوش مسلح كه در فرار اين فرد قاتل نقش داشتند، برادران متهم بوده‌اند. پس از پيگيري‌هاي منسجم و شبانه روزي دستگاه قضايي، اداره اطلاعات و نيروي انتظامي هر سه متهم پس از 33 روز در استان سمنان شناسايي و دستگير شدند.

مرگ چهار نفر به علت انفجار مواد محترقه
مهر| رييس حوزه قضايي بخش آفتاب از فوت چهار جوان به دليل انفجار مواد محترقه ويژه چهارشنبه آخر سال خبر داد. رضا مسلمي با بيان اين مطلب گفت: بر اساس گزارشي كه چند روز پيش به ما اطلاع دادند، انفجاري در منزل مسكوني واقع در مرتضي‌گرد بخش آفتاب رخ داد كه اين موضوع بلافاصله توسط نيروي انتظامي به مرجع قضايي اعلام شد. هفت نفر جوان شهرستاني در حالي كه در يك منزل مسكوني اقدام به ساخت و توليد مواد محترقه براي توزيع در چهارشنبه آخر سال اقدام مي‌كردند به‌شدت دچار سوختگي شديد شدند. بر اساس آمار روز يكشنبه آمار فوتي‌ها به چهار نفر رسيده و سه نفر كماكان با همان شدت جراحتي كه داشتند در بيمارستان بستري هستند. در اين حادثه آتش‌نشاني و نيروي انتظامي در محل حاضر شدند و بلافاصله نسبت به انتقال مصدومين اقدام شد. متاسفانه منازل اطراف نيز آسيب جدي ديدند. مسلمي در ادامه با هشدار نسبت به مواد محترقه غيرمجاز گفت: توصيه‌ مي‌كنيم كه اگر شهروندان اطلاعي از ساخت و توليد مواد محترقه غيرمجاز دارند، سريعا به نزديكترين مرجع انتظامي گزارش دهند.

قتل به خاطر
اختلافات مالي
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از شناسايي ودستگيري قاتل فراري در كمتر از دو روز خبرداد.
سرهنگ «سيدمحسن جعفري» فرمانده انتظامي شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: غروب روز سه‌شنبه هفته گذشته فردي به نام «جواد- آ» با مراجعه به پليس آگاهي بابل خبر از مفقود شدن برادر 38 ساله خود، به نام «جابر»، كه 24 ساعت قبل از منزل خارج شده بود. فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود: در جريان رسيدگي به پرونده براي يافتن نامبرده، جسد وي كه از پشت سر با ضرب گلوله به قتل رسيده بود، در حاشيه يكي از روستاهاي اين شهرستان كشف شد. سرهنگ جعفري خاطرنشان كرد: پس از بررسي‌هاي همه‌جانبه از محل وقوع جنايت، كارآگاهان اقدامات پليسي را براي شناسايي ودستگيري عامل قتل وي آغاز كردند. سيد محسن جعفري درادامه اظهار داشت: ماموران درادامه تحقيقات پليسي و در كمتر از دو روز فردي به نام «عيسي – ف» 24 ساله را به عنوان مظنون و عامل قتل، شناسايي و دستگير كردند. سرهنگ جعفري افزود: متهم در بازجويي‌ها به قتل نامبرده به دليل اختلافات مالي اعتراف و اظهار كرد به دليل اختلافات مالي، مقتول را به بهانه شكار به محل وقوع جنايت كشانده و در فرصتي مناسب با اسلحه شكاري وي را از پشت سر مورد هدف قرار داد. فرمانده انتظامي شهرستان بابل در پايان گفت: متهم پس از تشريح صحنه و تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد و موضوع در دست بررسي است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون