• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3485 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند

خبر كوتاه

كشف 15 تن مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوري
پليس| فرمانده انتظامي تهران بزرگ از كشف بيش از 15 تن انواع مواد محترقه و دستگيري 49 متهم در اين رابطه خبر داد. سردار حسين ساجدي‌نيا با بيان اينكه با توليد و توزيع‌كنندگان مواد محترقه و آتش‌زا با قاطعيت برخورد مي‌شود، گفت: طرح تشديد برخورد با دستفروشان و عرضه‌كنندگان مواد محترقه با به‌كارگيري كليه توان عملياتي و اجرايي پليس‌هاي تخصصي فرماندهي انتظامي به صورت ويژه در حال اجراست كه تا اين لحظه 49 سركرده اصلي باند توزيع مواد محترقه دستگير و 15تن انواع مواد محترقه قاچاق و مواد آتش‌زاي پرخطر به همراه بيش از يك و نيم تن مواد اوليه ساخت مواد محترقه كشف شده است.

آدم‌رباي فراري
 در دام پليس
آنا| مرد 27 ساله‌اي كه اقدام به آدم‌ربايي كرده و متواري بود، بازداشت شد. متهم از سركردگان اراذل و اوباش و سارقان شهرستان كرمانشاه است. اين متهم در ابتداي سال 94 به اتهام آدم‌ربايي و سرقت متواري و تحت تعقيب پليس آگاهي استان كرمانشاه بود. كارآگاهان با اقدامات تخصصي و فني پليس آگاهي شهرستان و با همكاري عوامل ايستگاه ايست و بازرسي شهيد زنگنه در عملياتي غافلگيرانه، موفق به دستگيري وي شدند. سرهنگ حسين براري، فرمانده انتظامي شهرستان كنگاور در اين رابطه گفت: متهم 27 ساله از سركردگان اراذل و اوباش و سارقان شهرستان كرمانشاه است و تحقيقات براي كشف اقدامات مجرمانه و اوباش‌گري‌هاي او ادامه دارد.

انفجار كپسول گاز در يك منزل مسكوني
ايرنا| انفجار كپسول گاز در يك منزل مسكوني در شهر پرديس منجر به مصدوميت دو نفر از ساكنان اين واحد شد. حسن عباسي، مدير روابط عمومي مركز اورژانس تهران گفت: ساعت 1:10 بامداد روز دوشنبه حادثه انفجار در يك منزل مسكوني در شهر پرديس فاز سوم به سامانه 115 اعلام شد و يك تيم امدادي و درماني اورژانس از نزديك‌ترين مكان به محل حادثه اعزام شدند. در اين حادثه پسر 30 ساله اين خانواده به دليل سوختگي از ناحيه دست و صورت پس از اقدام اوليه درماني به بيمارستان شهيد مطهري تهران منتقل شد. عباسي خاطرنشان كرد كه ديگر مصدوم اين حادثه كه يك دختر 31 ساله بود در محل توسط تكنيسين‌هاي اورژانس مداوا شد. علت انفجار كپسول توسط كارشناسان سازمان آتش‌نشاني در دست بررسي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون