• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3485 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند

خبر كوتاه

جوابيه تند هيات رييسه دادكان به مايلي‌كهن
پس از اظهارات تند محمد مايلي كهن عليه محمد دادكان و هيات رييسه فدراسيون فوتبال در آن زمان، اين اعضا با انتشار بيانيه‌اي پاسخ مدير فني سابق تيم اميد را دادند. در اين بيانيه آمده است: «با عنايت به اظهارات آقاي مايلي‌كهن مبني بر سياسي بودن فدراسيون فوتبال در دوره رياست برادر ارزشمندمان جناب آقاي دكتر دادگان و ذكر اسامي هيات رييسه بدين وسيله بار ديگر اعلام مي‌كنيم كه كليه اقدامات هيات رييسه فقط در راه اعتلا و رشد فوتبال كشور بوده كه كسب موفقيت‌هاي ارزشمند در طول دوره رياست جناب آقاي دكتر دادكان گواه كافي بر اين موضوع است. ولي در اينجا از آقاي مايلي كهن سوال مي‌كنيم شما كه علاقه‌تان به دولت قبلي، اعتقادي است و در اثر اين علاقه اعتقادي و راي به آن، چند روز سرمربي تيم ملي و بعد از آن سرمربيگري چند تيم ليگ برتري را عهده‌دار شديد، به ملت عزيزمان بفرماييد درآمد حاصل از آن راي دادن چقدر بوده است؟»

تماشاگران پرسپوليس محروم مي‌شوند
بمباران ورزشگاه آزادي در بازي پرسپوليس و تراكتورسازي، احتمالا براي سرخپوشان گران تمام مي‌شود. تماشاگران پرسپوليس، از همان دقايق ابتدايي با پرتاب مواد منفجره جو سنگيني در آزادي به وجود آوردند و نيمه دوم و در جريان درگيري بنگر و عشوري، مواد منفجره آنها دقيقا نيمكت حريف را هدف گرفت. كميته انضباطي، قصد دارد با تكميل پرونده بازي و تخلفات تماشاگران، با اين ماجرا برخورد كند. اسماعيل حسن‌زاده، رييس كميته انضباطي، مي‌گويد به زودي راي قاطعي درباره اين بازي صادر خواهند كرد: «پرتاب ترقه و نارنجك طبق آيين‌نامه انضباطي تخلف بوده و مطمئنا به طور جدي در اين باره تصميم‌گيري مي‌كنيم. به دليل اينكه اين بازي ناظر انضباطي نداشت و از جزييات آن بي‌اطلاع هستيم، به محض رسيدن گزارش، قطعا راي مناسبي را صادر خواهيم كرد. بخشي از بازي را كه از طريق تلويزيون تماشا كردم، شاهد درگيري دو بازيكن و همچنين پرتاب نارنجك بودم. با توجه به اينكه اين ديدار روزگذشته برگزار شد اما اميدوارم با ارايه هرچه سريع‌تر گزارش از سوي مسوولان سازمان ليگ و برگزاركننده اين بازي، رسيدگي به تخلفات را در دستور كاري خود قرار دهيم و راي مربوطه را صادر كنيم. همان‌طوري كه در هفته 21 با در اختيار داشتن گزارش تخلفات بازي، راي مسابقات فورا صادر شد.»

واكنش‌ بختياري‌زاده به شايعه كم‌كاري بازيكنانش
شكست پرگل استقلال اهواز برابر گسترش فولاد باعث شد تا ناظر اين بازي گزارش ويژه‌اي را براي كميته صيانت از ليگ آماده كند. حالا بايد منتظر ماند و ديد واكنش مراجع رسمي چگونه خواهدبود. سياوش بختياري‌زاده در مورد اينكه كميته صيانت سازمان ليگ قصد دارد اتفاقات بازي گسترش فولاد و استقلال اهواز را كه با پيروزي تيم تبريزي به پايان رسيد بررسي كند، گفت: «وقتي تيمي كه در نيم‌فصل دوم متحول شده و بازي‌هاي بسيار خوبي ارايه مي‌دهد در يك بازي با شكست سنگين كارش را به پايان مي‌رساند، طبيعي است كه مسوولان پيگير شوند تا بدانند دليل اين باخت چه بوده است، من اين حق را به آنها مي‌دهم، ولي خودم چنين چيزي در بازي نديدم كه مشكل خاصي به وجود آمده باشد. اميدوارم بازيكنانم كم‌كاري نكرده‌باشند، من خودم متوجه چنين مساله‌اي نشدم. ما تيم بسيار جواني داريم و بازيكنان ما بچه‌ هستند، باور كنيد اگر مقابل استقلال، ذوب‌آهن، نفت و... هم به طور كامل تمركز نمي‌كرديم، شايد چنين شكست سنگيني را متحمل مي‌شديم. من خودم اين آمادگي را دارم كه در صورت نياز اگر سوالي بود به مسوولان پاسخ بدهم. خودم كسي هستم كه با همه وجود به فكر سلامتي فوتبال هستم، اصلا از اين مساله ناراحت نشدم، مي‌دانم مسوولان روي ليگ دسته اول نظارت ويژه‌اي دارند و بدون شك ليگ برتر را هم جدي دنبال مي‌كنند تا مسابقات در سلامت كامل برگزار شود.»

عليپور: اينستاگرام فوتباليست‌ها رصد مي‌شود
بعد از ماجراهايي كه براي سوشا مكاني به وجود آمد و او را تا آستانه محروميت و محكوميت برد، مساله حضور فوتبالي‌ها در فضاي مجازي وارد فاز جديدي شده است. حجت‌الاسلام عليپور، مسوول كميته صيانت از فوتبال سازمان ليگ از تمهيدات تازه‌اي در اين باره خبر داده است. او گفته است: «وقتي يك ورزشكار تخلفي را خواسته يا ناخواسته مرتكب شود اين مسائل خيلي سريع در سطح رسانه‌ها تحت پوشش قرار مي‌گيرد. به همين خاطر بايد به افرادي كه فايل صوتي، فيلم يا تصاوير برخي فوتباليست‌ها را در شرايطي كه مناسب فضاي كشورمان نيست منتشر مي‌كنند تذكر بدهيم كه تمام اين رفتارها از طريق مسوولان ذيربط تحت نظر است و با متخلفان برخورد مي‌شود.» عليپور درباره فعاليت اهالي فوتبال در فضاي اينستاگرام گفته است: «ما گروهي را داريم كه فضاهاي مجازي بازيكنان و افراد مرتبط با فوتبال را رصد مي‌كنند. همه‌چيز در اين فضا تحت نظر است. بهتر است خود اين افراد مراقب فعاليت‌هاي‌شان در اين فضاها باشند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون