• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3485 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند

پيدا و پنهان

تصوير آيت‌الله هاشمي از سر در دانشگاه علوم رضوي كنده شد
سه روز بعد از فوت آيت‌الله واعظ طبسي، توليت آستان قدس رضوي برخي دانشجويان كه خود را عدالتخواه مي‌نامند، عكس آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني را از سر در دانشگاه علوم اسلامي رضوي پايين كشيدند و تاكيد كردند: در زمستان 94 بهار آغاز شده است و تصوير اكبر هاشمي‌رفسنجاني را كه موجبات تالم خاطر دانشجويان بود پس از 20 سال پايين كشيده‌اند. هنوز هيچ منبع رسمي اين خبر را تاييد نكرده است.

بازداشت رييس يك بانك‌ دولتي در جاجرود
دادستان پرديس از بازداشت رييس يك بانك‌ دولتي در جاجرود خبر داد و گفت: رييس اين بانك مبلغ 180 ميليون تومان از پول‎هايي را كه مردم به عنوان سپرده در بانك گذاشته بودند، صرف استفاده شخصي خود كرده است. به گزارش ميزان، «حيدر فتاحي» از بازداشت رييس يك بانك‌ دولتي در جاجرود به اتهام استفاده شخصي از وجوهات قرض‌الحسنه مردم خبر داد. وي ادامه داد: رييس اين بانك مبلغ 180 ميليون تومان از پول‎هايي را كه مردم به عنوان سپرده در بانك گذاشته بودند، صرف استفاده شخصي خود كرده است. فتاحي تصريح كرد: در جريان اين اقدام، اداره بازرسي اين بانك موضوع را كشف و به مراجع قضايي اعلام كرده است كه پس از تفهيم اتهام و صدور قرار قانوني متهم روانه زندان شد.

علت احضار فاطمه هاشمي به دادسرا از زبان عليزاده طباطبايي
وكيل مدافع فاطمه هاشمي‌رفسنجاني ديروز به شعبه دوم دادسراي فرهنگ و رسانه مراجعه كرده است، علت احضار موكلش را تشريح كرد. به گزارش تسنيم، سيد محمود عليزاده‌طباطبايي در پاسخ به اين سوال كه پيرو اعلام قبلي آيا براي پيگيري پرونده فاطمه هاشمي به دادسرا مراجعه كرده است يا خير اظهار كرد: امروز به شعبه دادسرا مراجعه و با بازپرس پرونده صحبت كردم و قرار شد بعد از عيد رسيدگي كنند زيرا سرشان خيلي شلوغ است. وكيل مدافع فاطمه هاشمي در پاسخ به اين سوال كه موضوع احضار موكلش به دادسرا چيست، گفت: همان پرونده‌اي است كه بحث توهين به رييس قوه در آن مطرح بود كه فاطمه هاشمي گفته بود ‌اي كاش برادر من هم علي لاريجاني بود. در همان دادگاه خانم هاشمي با نماينده دادستان يك مقدار بحث‌شان شد كه نماينده دادستان به عنوان توهين به قاضي شكايت كرده و حالا پس از دو سال احضار كردند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون