• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3517 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

نطق

  ‌ شمس‌الله بهمئي، نماينده مردم رامهرمز در مجلس: از منتخبان جديد استان خوزستان در مجلس دهم انتظار داريم دغدغه اصلي مردم كه معضل ريزگردها و برداشت آب از سرشاخه‌هاي كارون است را دنبال كنند. اين نماينده مردم در مجلس نهم، ضمن تبريك به منتخبان مجلس دهم، تصريح كرد: ‌اميدواريم مجلس آينده كه برگرفته از انتخاب مبتني بر خرد جمعي است، پاسخگوي دغدغه‌هاي مردم كه استفاده از گشايش‌هاي بين‌المللي در حوزه برجام و اقتصاد است باشد و مجلس و دولت بايد همراه و همدل در جهت شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل قدم بردارد.
 ‌ محمد دامادي، نماينده مردم ساري در مجلس: در اين روزها بحث بر سر مصادره 2 ميليارد دلاري اموال ايران توسط دولت نامطمئن امريكا به موضوع داغ رسانه‌ها تبديل شده است و از همين‌رو در اين مورد گزارش‌ها و شنيده‌هاي فراواني وجود دارد. نماينده مردم ساري، يادآورشد: ضمن آنكه بايد توجه داشت اين مساله هيچ ارتباطي به برجام ندارد و ناقض آن نيست، با محكوم كردن اين عمل غيراخلاقي دولت امريكا از رياست محترم جمهور تقاضا دارم به صورت شفاف درخصوص مقصران اين پرونده با مردم سخن بگويد و اجازه ندهد تا بداخلاقان با طرح مباحث بي‌ربط آن را به تلاش تيم مذاكره‌كننده گره بزنند، چرا كه مذاكره‌كنندگان آنچنان كه رهبر معظم انقلاب فرمودند فرزندان نظام هستند.
 ‌ فرهاد بشيري، نماينده مردم پاكدشت در مجلس: جنگ تحميلي ۸ ساله و صدور راي محكمه امريكايي براي مصادره ۲ ميليارد دلار از اموال ايران از جمله اقدامات ظالمانه اين كشور عليه ايران است.
  محمدقسيم عثماني، نماينده بوكان در مجلس شوراي اسلامي: متاسفانه سرانه‌هاي ناقص آموزش و پرورش به صورت ناقص نيز تخصيص پيدا مي‌كنند و به موقع پرداخت نمي‌شوند.
 حسين گروسي، نماينده مردم شهريار: مجلس، دولت و وزير آموزش و پرورش بايد مدافع حقوق و جايگاه و بلندگوي معلمان و فرهنگيان باشند تا منزلت آنها به نحو شايسته حفظ و صيانت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون