• ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3517 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

خبر كوتاه

سوريان سه‌شنبه به تركيه مي‌رود

حميد سوريان فرنگي‌كار وزن 59 كيلوگرم به همراه محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي، حسام‌الدين جعفري سرپرست اين تيم و دكتر رامين اميرساسان متخصص تغذيه تيم‌هاي ملي عصر سه‌شنبه براي شركت در رقابت‌هاي گزينشي المپيك در كشور تركيه راهي استانبول مي‌شوند. تيم ملي كشتي فرنگي ايران تاكنون از مجموع شش سهميه، پنج سهميه حضور در المپيك را كسب كرده و در آخرين مرحله رقابت‌هاي گزينشي المپيك در تركيه كه در رشته كشتي فرنگي روز جمعه هفته جاري به صورت جهاني برگزار مي‌شود، فيناليست‌هاي هر وزن سهميه حضور در المپيك 2016 برزيل را كسب مي‌كنند.

 

مسابقات زهرا نعمتي را از دست ندهيد

تماشاي عملكرد زهرا نعمتي در پارالمپيك ريو ۲۰۱۶ از سوي سايت كميته بين‌المللي پارالمپيك توصيه شده است. نعمتي يكي از مشهورترين ورزشكاران پارالمپيكي ايران است. او در بازي‌هاي قهرماني آسيا در سال ۲۰۱۵ موفق به كسب مدال طلا شد و به بازي‌هاي پارالمپيك ريو ۲۰۱۶ راه پيدا كرد. نعمتي در 2012 لندن يك ركورد پارالمپيكي از خود بر جاي گذاشت و در ماده ريكرو انفرادي w۱/w۲ موفق به كسب مدال طلا شد. وي همچنين در رقابت‌هاي ريكرو آزاد بانوان به مدال برنز رسيد. موفقيت نعمتي باعث پوشش خبري رسانه‌هاي داخلي شده و الهام‌بخش زنان ايراني براي شركت در رشته‌هاي پارالمپيكي به ويژه تير و كمان شده است.


فان خال: با اصرار سران منچستريونايتد 3 ساله  امضا كردم

لوييس فان خال در سال 2014 و پس از اخراج ديويد مويس با امضاي قراردادي سه ساله هدايت شياطين سرخ را به دست گرفت. او در فصل جاري و به خاطر نتيجه‌هايي كه با يونايتد گرفته است، تحت فشار زيادي قرار دارد و بسياري از رسانه‌ها اعلام مي‌كنند در پايان فصل او از منچستريونايتد جدا مي‌شود و ژوزه مورينيو جايش را خواهد گرفت. فان خال كه توانسته تيمش را به فينال جام حذفي انگليس برساند و اين شانس را دارد كه يونايتد را پس از سال‌ها قهرمان اين جام كند، گفت: همه مي‌دانند كه پروسه ساخت يك تيم خوب، سه سال طول مي‌كشد. زماني كه در مورد به دست گرفتن هدايت منچستريونايتد صحبت مي‌كردم، قصد داشتم قرارداد دو ساله ببندم اما سران باشگاه در آن زمان از من خواستند قرارداد سه ساله امضا كنم. آنها خواستند، نه من. به همين خاطر مي‌گويم كه سال بعد نيز من را اينجا خواهيد ديد. در طول 6 ماه گذشته، رسانه‌ها هفته‌اي يك بار مرا اخراج كردند اما هنوز اينجا هستم. البته اين شرايط براي من در هر باشگاهي كه حضور داشتم، وجود داشته است. سرمربي هلندي يونايتدها در سال جاري با ميدان دادن به بازيكنان جوان توانسته است چند استعداد را كشف كند. فان خال كه در زمان مربيگري در بارسلونا و بايرن مونيخ نيز اين كار را انجام داده بود، در اين مورد هم عنوان كرد: كاري كه در باشگاه‌هاي قبلي انجام دادم را در يونايتد هم تكرار كردم. به نظرم بايد تيم كنوني را با تيم قبل از ورود من به منچستريونايتد مقايسه و سپس كارم را ارزشگذاري كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون